בא לבקר במאורת הנמר: אילן יהושע, יועץ ומלווה חברות לתהליכי גדילה

11/02/2024 10:00
אילן יהושע, יועץ ומלווה חברות לתהליכי גדילה

לאחרונה ביקר במאורת הנמר אילן יהושע, לשעבר מנכ״ל מוערך וכיום יועץ ומלווה חברות לתהליכי גדילה באמצעות "פתרונות צמיחה עסקית על פי מטרות".

ליהושע ניסיון עסקי וניהולי רב שנים, אותו הוא מביא מהחברות הבינלאומיות והישראליות שבהן ניהל ותרם להגדלת המכירות ולפיתוח צוותים ומנהלים.

ברקע האתגרים הקיימים כיום במסגרת המצב הביטחוני, שוחחתי עימו כל האתגרים העומדים בפני חברות ומנהלים הנדרשים להמשיך את הצמיחה והגידול בהכנסות חרף המצב הקיים ולהמשיך לשמור על כוח האדם הקיים, לספק תמיכה, שירות ומוצרים ללקוחות הקיימים והחדשים במשק.

"כאשר חברה גדלה", מציין יהושע, "נדרשים כל העת דיוקים והתאמות של הפעילות והתהליכים הפנימיים, כולל יכולות ניהוליות ועסקיות של הצוותים והמנהלים. בכל שלב שבו החברה גדלה מתגלים אתגרים חדשים, התואמים לשלבים החדשים ולרמות שאליהן מגיעה החברה. כאשר יש שיטה לזהות ולאבחן את האתגרים הקיימים בחברה, ניתן להתאים פתרון ממוקד מטרה אל מול האתגרים כדי להמשיך ולהגדיל את הפעילות".

יהושע מספר, כי בתפקידו כמנכ״ל פעל על פי שיטה זו, שאותה פיתח, הבוחנת ב-360 את כלל פעילות החברה ומאפשרת לזהות את החוליות החלשות הנדרשות לשיפור ולטפל בהם. לדבריו, אתגרים קיימים במרבית הזמן בחברות בצמיחה, הם רק משנים מקום, ולכן חשוב לאתר ולטפל בהם מבעוד מועד.

"כאשר חברה לא גדלה משנה לשנה" יהושע מסביר, "נדרש לבדוק בכל הפרמטרים והממדים מה נדרש לחברה כדי להמשיך ולגדול. חשיבות הגידול משנה לשנה חשובה מאוד. בשל אי היציבות שאנחנו חווים בשנים האחרונות, חברה בריאה זו חברה הגדלה משנה לשנה".

ליהושע ניסיון עשיר בתפקידי ניהול בארץ ובחו"ל, ובהם מנכ"ל, סמנכ"ל, מנהל שותפים עולמי ומנהל אזורי באירופה. הוא צבר אותו בחברות בולטות בתחומיהן, בהן ג'וניפר, ברוקייד, נורטל ECI, וכמנכ"ל Arrow ECS. את ניסיונו זה הוא מביא לחברות ולמנהלים שאותם הוא מלווה כיום.

שוחחנו גם על הלמידה המתמשכת וההתפתחות האין סופית, על הלימודים שאני לומד היום באוניברסיטה, ומנגד, סיפר יהושע על השנים שבהן עבר הכשרות בינלאומיות מהטובות ביותר וגם כיום הוא לא מפסיק להתפתח וללמוד מהטובים ביותר בעולם, מעשיר את הידע שלו באמצעות ספרים והכשרות מקצועיות, המביאות ערך לפעילות הייעוץ לחברות שאותן הוא מלווה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים