עמית בן זכרי – מנהל אגף תשתיות בחט' הטכנולוגית בבנק הפועלים

עמית בן זכרי, מנהל אגף התשתיות בחט' הטכנולוגית בבנק הפועלים.

בנק הפועלים הודיע היום (ג') על מינויו של עמית בן זכרי לתפקיד מנהל אגף התשתיות בחטיבה הטכנולוגית שלו. בן זכרי מצטרף לבנק לאחר 24 שנים בהן שירת ביחידת 8200 ופרש לאחרונה בדרגת סא"ל.

במסגרת תפקידו, בן זכרי (42) –  בעל תואר ראשון ושני במדעי המחשב – יהיה אמון על הובלת אסטרטגיית תשתיות המחשוב של הארגון ובפרט תשתיות מערכות הליבה הבנקאיות, מערכי התקשורת ופתרונות אבטחת המידע, כמו גם על מאגרי המידע ותשתיות, האחסון והגיבוי. כמו כן הוא יוביל את אסטרטגיית העננים של הבנק, הכוללת שילוב יכולות ענן פרטי מתקדמות לצד האצת המסע לעבר הענן הציבורי. ב-24 השנים האחרונות פעל בן זכרי רבות למען ביטחון המדינה ביחידת 8200 והכשיר עשרות מפקדות ומפקדים. הוא ניהל את תחום תשתיות המחשוב של אגף המודיעין, ואף הוביל קבוצת מצוינות ומחקר טכנולוגי בתחומי ה-HPC&AI. במסגרת תפקידיו השונים באגף המודיעין, יזם ומימש בהצלחה פרויקטים טכנולוגיים רבים ופורצי דרך בתחומם, אשר התאפיינו בפתרון בעיות מורכבות, יצירת שותפויות עם ענקיות הטכנולוגיה, מימוש תהליכי השתנות דיגיטליים, ושאף כללו טרנספורמציה ארגונית מקיפה, אשר השפיעה ברמה המערכתית על תפוקות הארגון. 

אתי בן זאב, משנה למנכ"ל בנק הפועלים וממונה על חטיבת הטכנולוגיה בבנק, מסרה לאחר מינויו של בן זכרי: "אנחנו נרגשים לצרף אלינו את עמית, אשר במהלך השנים האחרונות, במסגרת שירותו הצבאי, הוכיח את יכולותיו המרשימות בתחומי טכנולוגיה רבים, המשלבים פתרונות מבוססי פיתוח עצמי, מחקר, יצירת תשתית ענן מחשוב מתקדמת, פתרונות AI מתקדמים ופלטפורמות הגנת סייבר. אנחנו מאמינים כי הניסיון שצבר לאורך השנים, יבוא לידי ביטוי במסגרת תפקידו החדש בבנק הפועלים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דניאל

    8200 כבר מזמן לא ״שם של מצויינות״..בזכות שירותם וחוכמתם הרבה, חדרו לארץ רק כמה אלפי מחבלים..ככה לא משהו רציני, וזאת תחת עיניהם של גאוני הסייבר ומנתחי הדאטא.. בועה אחת גדולה. להחליף שם את כולם.

אירועים קרובים