באו לבקר במאורת הנמר: אלי משה ועמית פוגל, בינת דאטה סנטרס

29/01/2024 11:58
אלי משה, המנכ"ל, ועמית פוגל, מנהלת המכירות והשיווק, בינת דאטה סנטרס.

באחרונה ביקרו במאורה שלי אלי משה, המנכ"ל, ועמית פוגל, מנהלת המכירות והשיווק, של חברת בינת דאטה סנטרס (Bynet Data Centers).                

"החברה הוקמה לפני כ-חמישה חודשים, ואני הייתי העובד מספר 1 שלה", סיפר משה במפגש שלנו.

למעשה למדתי כי בינת דאטה סנטרס הוקמה כחברה נפרדת בקבוצת רד-בינת, המדווחת לרועי זיספל, וכן כי מלבד עובדי ה-DC שהועברו לחברה החדשה, גויסו בחודשים האחרונים מנהל כספים, מנהל תפעול, הנהלת חשבונות ותמיכה בשיווק ומכירות. בסופו של הגיוס תמנה החברה כ-30 עובדים, אך "מספר העובדים", כך לפי משה, "לא מעיד דבר על האחריות הכבדה מאוד באירוח לקוחות, וזאת משום שהלקוחות שמים אצלנו את הדבר היקר להם מכל – שהוא המידע".

לפי דברי משה ופוגל, החברה מנהלת משאבים רבים לתחזוקה ולבניית חוות אירוח נוספות ומנהלת חוזים מול עשרות קבלנים וספקים, בהיקפים של מאות מיליוני שקלים.

פוגל סיפרה כי "המשאב המרכזי שהועבר לחברה, מלבד כ"א, הוא הלקוחות. לחברה כיום כ-100 לקוחות, לקוחות הייפר-סקייל, ביטחוניים, ממשלה, גופים פיננסים ועוד".

"החברה מנהלת כיום שלושה דאטה סנטרים ובונה דאטה סנטר נוסף באזור התעשייה של חבל מודיעין", סיפר משה. הוא הוסיף ופירט כי "כאשר הוקמה החברה, היעדים המרכזיים היו להכניס לקוחות חדשים לשתי הקומות הפנויות במתקן בהר חוצבים, וזאת בשנה וחצי הבאות. בעקבות ה-7.10 גופים ביטחונים שהיה בכוונתם להתארח במתקנים, בחרו תוך פרק זמן קצר להתארח במתקן התת קרקעי של בינת דאטה סנטרס בירושלים ובנוסף זכינו במכרז ענק לאירוח תעשייה ביטחונית".

עוד אמר כי "תוך ארבעה חודשים הסתיים ההיצע של החברה לאירוח לקוחות".

משיחתנו הבנתי כי אסטרטגיית החברה היא לבנות מתקני אירוח ברמת מיגון ושרידות מהגבוהים ביותר, על מנת לשרת ראשית את הלקוחות בישראל, בדגש על הצרכים של הגופים הביטחוניים, הממשלתיים והפיננסיים.

"אני מאמין", הצהיר המנכ"ל משה, "שהביקוש הבינלאומי יגבר, למרות הלחימה כרגע, בעיקר על רקע חוסר באנרגיה הקיים בארה"ב ובאירופה.

"בנוסף", אמר, "מהיכרותי את עולם ענן המידע, אני מאמין שתהיה חזרה של לקוחות מסויימים מהענן לאירוח בחדרי שרתים, עקב עלות חודשית גבוהה מאוד שצמחה בעשרות אחוזים".

פוגל הוסיפה והדגישה כי "שתי החוזקות המרכזיות של החברה הן הראשונה – היכולת לבנות, לתחזק ולשווק את מתקני הדאטה סנטרס באופן עצמאי ביותר, והשנייה – החיבור לחברת האחות בקבוצה, בינת תקשורת, שהיא חברת האינטגרציה הגדולה ביותר עם הניסיון הרב ביותר בישראל".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. קובי

    שירות חשוב, צוות מנצח, יתרון ענק, מנכ"ל מוכשר!

אירועים קרובים