שירה בר יוסף-ויצמן מונתה לסמנכ"לית לקוחות בקלארוטי

שירה בר יוסף-ויצמן, סמנכ"לית לקוחות בקלארוטי.

שירה בר יוסף-ויצמן מונתה לסמנכ"לית לקוחות (Chief Customer Officer) בחברת קלארוטי (Claroty), המתמחה בהגנת מערכות סייבר-פיזיות. מדובר בתפקיד חדש בחברה, אשר במסגרתו תהיה בר יוסף-ויצמן אחראית על הובלת חטיבת הלקוחות על כל היבטיה, כולל חיזוק ושיפור חווית הלקוח, עיצוב אסטרטגיה יעילה לחברה, והגדלת בסיס הלקוחות ורווחיותם. לבר יוסף יותר מ-20 שנות ניסיון בחברות אבטחת מידע מובילות בתעשייה, בתפקידי ניהול בכירים העוסקים בתמיכה ובשימור לקוחות, שירותים מקצועיים, מחקר ופיתוח ותפעול מכירות. בתפקידה האחרון שימשה כמנכ"לית ישראל וסגנית נשיא לחוויית לקוח בחברת סייבריזן (Cybereason). לפני כן עבדה מעל עשרים שנה בחברת צ'ק פוינט, שם מילאה תפקידי ניהול שונים בתחום תפעול המכירות וניהול ותפעול שירותי תמיכה ללקוחות ושותפים.

"בקלארוטי אנו נוקטים בגישה מהחוץ פנימה ומכוונים את הרעיונות, הפעולות וההתנהגויות שלנו בהתייחס לדרישות העסקיות של הלקוחות שלנו ולתוצאות שהם שואפים להשיג", אמר יניב ורדי, מנכ"ל קלארוטי. "בנקודת מפתח זו במסלול הצמיחה הגבוה של החברה, הרקורד המרשים של שירה, לצד הידע העמוק והרחב, הכישורים והניסיון הניהולי שלה, יאפשרו לנו להשיג את הרמה הגבוהה ביותר של שביעות רצון ומימוש הערך של הלקוחות". "אני שמחה להצטרף לקלארוטי, שבה החשיבה הממוקדת בלקוח טבועה עמוק בתרבות הארגונית", אמרה בר יוסף-ויצמן. "לתחום אבטחת מערכות סייבר-פיזיות אתגרים ייחודיים, ולכן המפתח להעצמת הלקוחות שלנו הוא גישה ארוכת טווח שבה אנו משמשים שותפים אסטרטגיים בתהליך אבטחת המערכות שלהם. אני מצפה להמשיך להעצים את בסיס הלקוחות בקלארוטי ולסייע ללקוחות שלנו להגיע לשיאי הצלחה גבוהים יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים