יערה ליכט מונתה לסמנכ"לית הכספים של זירו נטוורקס

יערה ליכט, סמנכ"לית הכספים של סטארט-אפ הסייבר זירו נטוורקס.

סטארט-אפ אבטחת הסייבר זירו נטוורקס (Zero Networks) הודיע על מינוי של יערה ליכט לתפקיד סמנכ"לית הכספים שלו. במסגרת תפקידה תקים ליכט את מחלקת הכספים של החברה ותהיה אחראית על כלל הפעילויות הפיננסיות שלה בישראל, בארה"ב, באירופה, ובמדינות נוספות. זירו נטוורקס מתמחה במניעה ולא "רק" בהתרעת תוקפים מלנוע ברשת הארגונית כדי לגנוב נתונים או להוציא לפועל מתקפת כופרה – החברה פיתחה פלטפורמת SaaS אוטומטית לחלוטין שלומדת את כל תעבורת הרשת ומגבילה את הגישה של כל מחשב וכל משתמש בארגון למינימום ההכרחי.

לפני שהצטרפה ל-זירו נטוורקס, שימשה ליכט כחשבת ומנהלת כספים בחברת ברוקס קרת, ספקית שירותים פיננסיים מהגדולות בישראל לחברות סטארט-אפ ולחברות במגזרים אחרים, במודל של מיקור חוץ. בתפקיד זה סיפקה ליכט שירותים פיננסיים לחברות סטארט-אפ רבות ותמכה בצמיחתן הגלובלית.    

בני לקונישוק, מייסד משותף ומנכ"ל זירו נטוורקס: "יערה מצטרפת אלינו בעת שאנו חווים צמיחה מואצת ונערכים להרחיב ולבסס את הפעילות הבינלאומית שלנו. ניסיונה הרב של יערה בניהול שירותים פיננסיים גלובליים לחברות היי-טק צומחות יסייע לנו לבנות תשתית פיננסית איתנה ומקצועית, שתתמוך בשלבים הבאים של צמיחתנו. אין לי ספק, שהיא תתרום רבות להצלחתנו בשנים הקרובות". 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים