תא"ל (במיל') רמי מלאכי ומשה הגאי נבחרו לוועד של איגוד האינטרנט

שני חברי הוועד החדשים מביאים עימם ידע וניסיון מקצועי רחבים בעולמות תשתיות המחשוב והגנת הסייבר, התקשורת ואבטחת המידע

מימין: רמי מלאכי ומשה הגאי.

הליך הבחירות לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי, הסתיים בבחירתם של שני חברי וועד מנהל חדשים: תא"ל (במיל') רמי מלאכי, שזו לו כהונתו השנייה, לאחר שכיהן גם בעבר בוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי, ומשה הגאי. שני חברי הוועד החדשים מביאים עימם ידע וניסיון מקצועי רחבים בעולמות תשתיות המחשוב והגנת הסייבר, התקשורת ואבטחת המידע – תחומי התמחות רלוונטיים ומשמעותיים מאוד לאיגוד וייקחו חלק פעיל בקידום אסטרטגיית ומטרות האיגוד.

הוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי אמון על התוויית המדיניות והאסטרטגיה של האיגוד, ומונה שבעה חברים, כשתקופת הכהונה של כל חבר ועד הינה שלוש שנים. כל חברי הוועד המנהל מכהנים בתפקידם בהתנדבות.

תא"ל (במיל') רמי מלאכי, בעל 30 שנות שירות צבאי שבהן פיקד על יחידות טכנולוגיות. בתפקידו האחרון שימש כמפקד לוט"ם, חטיבת הדיגיטל והמידע באגף התקשוב וההגנה בסייבר, פיקד על יותר מ-3,000 קצינים וחיילים ואף זכה במהלך שירותו הצבאי בפרס ביטחון ישראל. לאחר השחרור שימש כסמנכ״ל מו״פ אסטרטגי וסינרגיה בחברת אלביט מערכות ובשנה האחרונה מכהן כשותף בקרן ההון סיכון Japan Israel High Tech Ventures.

משה הגאי, שותף בחברת DIT, העוסקת בתכנון וניהול פרויקטים טכנולוגיים בתחומי תשתיות ה-IT, מהגדולים והמורכבים ביותר בישראל. בעל ניסיון רב בארכיטקטורה והובלה של שינויים במערכות ארגוניות מורכבות (כולל בסדר גדול לאומי) – בפרט בעולמות תשתיות המחשוב, תקשורת ואבטחת המידע, ביניהם גם עסק בתכנון והקמה של רשתות תקשורת יתירות ומוצפנות וייצוג גופים מול רגולטורים שונים (המפקח על הבנקים, הממונה על הביטחון במשרד הביטחון ועוד). כמו כן, מכהן בשנה האחרונה כמשקיף בוועדת ההיגוי לשירותי התשתית באיגוד האינטרנט הישראלי.

כקצין (בדרגת רס"ן), נמצא בשירות מילואים פעיל החל ה- 7 באוקטובר ביחידה קרבית בתחום ייחודי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים