אנבידיה תורמת 15 מיליון דולר לתמיכה בנפגעי המלחמה   

תרומות מאלפי העובדות והעובדים מסביב לעולם שולשו על ידי אנבידיה בקמפיין מיוחד, שהפך כל דולר לשלושה * התרומות מיועדות לארגונים ללא מטרות רווח הפועלים באזור ולפי בחירתם של העובדות והעובדים

רוכשת את Run:ai. אנבידיה.

אנבידיה (Nvidia) הודיעה היום כי החברה ועובדיה מסביב לעולם תרמו 15 מיליון דולר לארגונים ללא מטרות רווח – התרומה הגדולה ביותר שגייסה אנבידיה בכל 30 שנות פעילותה.

אלפי עובדים מ-30 מדינות שונות תרמו סך של חמישה מיליון דולר, והחברה שילשה את הסכום עם תרומה של 10 מיליון דולר נוספים, במסגרת קמפיין גיוס כספים ייחודי שהוקם על מנת לתמוך בנפגעי המלחמה.

"אנחנו גאים לראות תמיכה כל כך רחבה ממשפחות אנבידיה בישראל ומסביב לעולם, ומודים על תפילותיהם ותקוותיהם לחזרתו של עמיתנו לעבודה, אבינתן אור, יחד עם כל החטופות והחטופים האחרים, המוחזקים בשבי החמאס", אמר עמית קריג, סגן-נשיא בכיר באנבידיה ומנהל מרכז הפיתוח של החברה בישראל. "הנדיבות שלהם לתמיכה במאמצים ההומניטריים באזור מעוררת השראה ומהווה שיקוף אמיתי של הערכים שמובילים את אנבידיה".

"הערבות הדדית של עובדות ועובדי החברה מעוררת השראה כל פעם מחדש", אמר גדעון רוזנברג, סמנכ"ל משאבי אנוש באנבידיה ישראל ומשנה ליועמ"ש באנבידיה. "מעבר לתרומה הכספית, אנו גאים בהירתמות העובדים לתמיכה בחקלאות, באיסוף וחלוקה של מזון וציוד הכרחי ובתמיכה במשפחתו של עמיתנו אבינתן אור, לצד שמירה על שגרת היום-יום במשרדים".

התרומות של עובדי החברה מיועדות לארגונים ללא מטרות רווח הפועלים באזור ולפי בחירתם של העובדות והעובדים, ובהם: איחוד הצלה, הסוכנות היהודית לישראל, קרן עשור JGive, מגן-דוד אדום, זק"א, רופאים ללא גבולות, IsraAID Global Humanitarian Assistance, World Central Kitchen ועוד.

בנוסף, אנבידיה תרמה עד כה מאות מחשבים ניידים למשפחות המפונים מגבולות הצפון והדרום של ישראל, וכן הסבה את מסעדת גמלא שבמשרדי החברה ביקנעם למטבח מבשל, שנתרמו ממנו עד כה יותר מ-15,000 ארוחות חמות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Nbidia W

    מתחילת המלחצה ולפני, Nvidia תמכה בעובדים ובסטארטפים וממשיכה. Respsct✅️

אירועים קרובים