טלי כספי-שבת מאגף התקשוב ואילן ינובסקי מ-VMware מונו לסמנכ"לים בנס

לאנשים ומחשבים נודע כי ינובסקי ימונה לסמנכ"ל פתרונות אסטרטגיים וכספי-שבת תמונה לסמנכ"לית חטיבת הדיגיטל, הפיתוח והדטה ב-נס

טלי כספי-שבת, סמנכ"לית חטיבת הדיגיטל, הפיתוח והדטה; ואילן ינובסקי, סמנכ"ל פתרונות אסטרטגיים, נס.

נס (Ness) מקבוצת חילן צירפה לשורותיה שני בכירים בתעשייה: אילן ינובסקי, עד באחרונה ב-VMware, וטלי כספי-שבת, לשעבר מפקדת בית התוכנה שחר באגף התקשוב; כך נודע לאנשים ומחשבים. ינובסקי ימונה לסמנכ"ל פתרונות אסטרטגיים וכספי-שבת תמונה לסמנכ"לית חטיבת הדיגיטל, הפיתוח והדטה.

חטיבה שכספי-שבת תעמוד בראשה יש מאות מפתחים, ארכיטקטים, אנשי UI/UX, אנליסטים, מומחי דטה ו-AI. אלה אמונים על מתן פתרונות ושירותים לעשרות ארגונים מכלל המגזרים במשק.

כספי-שבת החלה את דרכה בקורס תכנות בממר"ם ועשתה את כל שירותה באגף התקשוב וההגנה בסייבר – תוכניתנית, ראשת צוות, ראשת מדור וראשת ענף. בתפקידה האחרון שימשה במשך ארבע שנים כמפקדת יחידת שחר – בית התוכנה למערכות הארגוניות והתפעוליות של צה"ל, תחת יחידת לוטם שבאגף. היחידה אחראית לפיתוח שירותי תוכנה ארגוניים ופיתוח מערכות ליבה, דיגיטל ונתונים, לכלל צה"ל בעולמות תומכי הלחימה. היא בעלת תואר ראשון במדעי המחשב וניהול מהאוניברסיטה הפתוחה ותואר שני במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה.

ינובסקי, מבכירי תעשיית ה-IT בישראל, ישמש ב-נס כסמנכ"ל פתרונות אסטרטגיים. במסגרת תפקידו, הוא ינהל תהליכי מכירה רוחביים בחברה, יפתח הצעות ערך חדשות, וכן ילווה פעילות עם לקוחות אסטרטגיים של החברה.

ב-VMware שימש כמנהל פתרונות ראשי לאזור EMEA (ר"ת אירופה המזה"ת ואפריקה), ולפני כן היה אסטרטג פתרונות עסקיים בקבוצת היועצים לאזור דרום אירופה בחברה. עוד לפני כן היה מנמ"ר דואר ישראל ומנהל תפעול וטכנולוגיה בבזק. הוא בוגר ממר"ם, סגן אלוף (מיל'), בעל תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני (בהצטיינות) בהיסטוריה ופילוסופיה של המדעים והרעיונות מאוניברסיטת תל אביב.

גיא דנציג, משנה למנכ"ל נס.

גיא דנציג, משנה למנכ"ל נס. צילום: יח"צ

גיא דנציג, משנה למנכ"ל נס, אמר כי "הצטרפותם של כספי-שבת וינובסקי למערך הניהולי בחברה, מתכתבת עם המיקוד של החברה – יצירת ערך עבור לקוחותינו בעולם דינמי ובסביבה המשתנה שבה אנו מתנהלים.

הניסיון העשיר שהשניים מביאים עימם, לצד היכולות המוכחות רבות השנים שלהם, יאפשרו לנו לבצע את המשימות טוב יותר, ויעניקו ערך מוסף משמעותי לעובדי החברה וללקוחותיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים