משאל ראש השנה של אנשים ומחשבים: מיקי מגדל, מנכ"ל סאפ ישראל

לקראת השנה העברית החדשה, פנתה מערכת אנשים ומחשבים למובילי תעשיית ה-ICT הישראלית, כדי לבדוק איזו שנה עברה עלינו, וחשוב מכך: איזו שנה עתידה לעבור עלינו

מהם הנושאים העיקריים בהם יתמקד ארגונך בשנה החדשה?
"האסטרטגיה של סאפ (SAP) לשנים הקרובות מתמקדת בשלושה תחומים: On Premise, On Demand ו-On Device. בתחום ה-On Premise, סאפ תתמקד בפתרונות כוללים לתעשיות אסטרטגיות. בנוסף, נספק טכנולוגיית BI המציעה תועלות של ניתוח מיידי בזמן אמת, המשולב בטכנולוגיית In-Memory וביכולות האנליטיות של SAP Business Objects.

בתחום ה-On Demand, מוצר SAP Business ByDesign, שמספק כבר היום שרות מלא למאות לקוחות בגודל קטן ובינוני ברחבי העולם, יספק תהליכים עסקיים ללקוחות אלו ללא הצורך להשקיע בטכנולוגיה ובידע תהליכי או בתקנה מקומית (המוצר הינו SaaS). פתרונות ה-On-Demand שלנו יפנו לצרכים של הארגונים הגדולים וירחיבו את ההיצע הנוכחי של פתרונות ה-On-Premise הנוכחיים.

בתחום ה-On-Device, אנחנו בונים פתרונות ניידים וניצור gateway אשר יאפשר ללקוחות ולשותפים שלנו לבנות את פתרונות ה-On-Device שלהם, ובכך להאיץ את גדילתנו ולהשיג מטרה גלובלית של סאפ – להגיע למיליארד משתמשים. חלק ארי של מימוש תחום זה של האסטרטגיה של סאפ בא לידי ביטוי ברכישה של סייבייס (Sybase). כידוע, סייבייס היא מובילה עולמית בתחום אספקת תוכנה ארגונית ותוכנה למכשירים ניידים לניהול, ניתוח והעברת מידע. האקוסיסטם שמביאה עימה סייבייס מרחיב את הפוטנציאל עבור סאפ להתחבר לארבעה מיליארד מנויים סלולריים דרך שירותי ההודעות והמסחר הנייד של סייבייס, העוברים דרך 900 מפעילים סלולריים ברחבי העולם".

אילו דברים אישיים צפויים לך בשנה החדשה?
"רעייתי ואני אוהבים להרגיש את הארץ דרך הרגליים. בשנה האחרונה השלמנו כחצי מסלול של שביל ישראל. אנחנו מנצלים את סופי השבוע והחגים לחוויה מהנה זו".

איך אתה מסכם את שנת תש"ע?
"אנחנו מסיימים בימים אלה את השנה השנייה לפעילותה של סאפ ישראל. בשתי שנות פעילותה, אנו עדים לצמיחתה המואצת של החברה, שבאה לידי ביטוי הן ברמה הטכנולוגית ובהשקת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר המותאמות לצורכיהם העסקיים של לקוחותינו, והן בהצלחת יישום פרויקטי סאפ אצל לקוחותינו במגזרים השונים. העובדה שפלטפורמת סאפ מציעה לארגונים השונים פתרון מקיף התומך בכלל תהליכיהם העסקיים, יחד עם הייעוץ והתמיכה של מיטב מומחי החברה בתהליכי היישום, הן שמובילות את סאפ בכל פעם מחדש לזכיות והישגים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים