פרטנר חוגגת על הגג

מימין לשמאל: קובי אוז, סולן טיפקס; אבי גבאי, מנכ"ל קבוצת התקשורת פרטנר; ודגנית קרמר, משנה למנכ"ל פרטנר.

קבוצת התקשורת פרטנר קיימה אמש (א') את האירוע השנתי שלה ללקוחותיה ושותפיה העסקיים, בנוכחות הנהלת החברה המורחבת ומנכ"ל החברה, אבי גבאי. באירוע השתתפו כ-650 מוזמנים.

גבאי, שהוא גם מבעלי החברה, הודה למשתתפי האירוע וסיפר שפרטנר משקיעה משאבים רבים בעולם העסקי ורואה בו מנוע צמיחה מרכזי לפעילותה. גבאי הוסיף שהחברה ממוקדת במתן שירות ומעטפת מקצועית ללקוחותיה העסקיים ופועלת כל העת כדי לספק את הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים והחדשניים ביותר.

האירוע התקיים על גג מטה החברה בראש העין, ומאות האורחים נהנו מהופעה של להקת טיפקס, בהובלתו של קובי אוז, שהלהיבה את הקהל עם מיטב להיטיה.

באירוע סקר סמנכ"ל החטיבה העסקית בפרטנר, אבי דבורה, את הפעילות העסקית הענפה של החברה לאורך השנה האחרונה והרחיב על התוכניות של פרטנר לשנים הקרובות.

בשנה האחרונה האיצה פרטנר את השקעתה בתחום פתרונות האינטגרציה, לרבות בתחומי אבטחת המידע, שירותי ענן חוות השרתים, תשתיות תקשורת לעסקים ועוד. השילוב העוצמתי של שירותי אינטגרציה ושירותי התקשורת המתקדמים של פרטנר, מהווה עבור החברה יתרון משמעותי בשוק העסקי המקומי.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות

מימין לשמאל: אסף אביב, סמנכ"ל שיווק ותוכן, פרטנר; קובי אוז; אבי גבאי, מנכ"ל פרטנר; דגנית קרמר, משנה למנכ"ל פרטנר; ואבי דבורה, סמנכ"ל חטיבת לקוחות עסקיים.

מימין לשמאל: אסף אביב, סמנכ"ל שיווק ותוכן, פרטנר; קובי אוז; אבי גבאי, מנכ"ל פרטנר; דגנית קרמר, משנה למנכ"ל פרטנר; ואבי דבורה, סמנכ"ל חטיבת לקוחות עסקיים. צילום: אלירן אביטל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים