מה עשו משתתפי קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס במאפיית אנג'ל?

בוגרי קורס מנמ"רים בג'ון ברייס בסיור במאפיית אנג'ל, שם שמעו ממנמ"ר החברה (גם הוא בוגר המכללה) על האתגרים בתפקיד.

סיור שנכלל במסגרת קורס מנמ"רים של מכללת ג'ון ברייס הפגיש באחרונה את המשתתפים עם האתגרים איתם מתמודדים מנהלי מערכות המידע. משתתפי הקורס של מכללה, שהיא זרוע ההדרכה של מטריקס, הגיעו לביקור במפעל מאפיית אנג'ל כחלק מסיור לימודי מקצועי. במסגרת הסיור זכו המשתתפים ללמוד באופן מקיף על האתגרים השונים הניצבים בפני מנהלי מערכות מידע בתעשייה, דרכי ההתמודדות, הפתרונות ושיטות העבודה המקובלות, בהן נוקטים המנהלים בשטח.

המשתתפים סיירו במפעל, שם זכו לראות "איך לחם נולד". כמו כן, הם קיבלו הסברים מפורטים מפי לבן גונדיאשווילי, מנהל הייצור, וניר דוד חי, מנהל ה-IT של מאפיית אנג'ל, שסגר בעצמו מעגל, משום שהוא בוגר מצטיין של קורס המנמ"רים של המכללה.

את הסיור הוביל מנחה הקורס בג'ון ברייס מזה 15 שנה, בנצי שפירא, שאמר: "סיורי השטח הם הזדמנות מצוינת ללומדים בקורס להכיר מגוון של אתגרים שונים בכל תחומי תעשייה. הסיורים ממחישים הלכה למעשה את המציאות איתה מתמודדים המנמ"רים ובכך, מעשירים את חוויית הלימודים ומאפשרים הבנה עמוקה יותר של האתגרים והפתרונות שלהם".

עוד הוסיף שפירא, "תמיד משמח אותנו לפגוש את בוגרינו, שהתברגו בתפקידי מפתח בתעשייה, ואנחנו מאמינים כי שמירת הקשר עם הבוגרים מסייעת לפתיחת דלתות בפני הבוגרים העתידיים של הקורס".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה, אכלה לחם טרי וחזרה עם תמונה

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים