בכירים בחברות היי-טק מובילות נפגשו למען מצוינות בספורט

ארז פפיר מאינטל; לימור מזרחי הוועד האולימפי; איתי מרגלית, סגן נשיא אזורי ומנהל מערך המכירות של סיילספורס ישראל; וגל סופר ומאיה כהנא מאפספלייר.

השבוע התקיים במשרדי סיילספורס המפגש השני של תוכנית יזמות וחדשנות של הוועד האולימפי, שמטרתה פיתוח וחיזוק יכולות היזמות והחדשנות בקרב בכירי הספורט הישראלי, ושיפור התרבות הארגונית. המפגש, בהובלת איתי מרגלית, סגן נשיא אזורי ומנהל מערך המכירות של סיילספורס ישראל, עסק בנושא "זיהוי מגמות חדשנות וכלים לחשיבה אסטרטגית".

התוכנית היא יוזמה של יו"ר הוועד האולימפי, יעל ארד, בשיתוף עם ועדת היגוי המורכבת מבכירים בחברות טכנולוגיה מובילות במשק – סיילספורס, אינטל, גוגל, ו-אפספלייר (AppsFlyer), ומורכבת מששה מפגשים בסך הכל, כשבסופם על המשתתפים להציג פרויקט גמר. בנוסף, ישנו צוות של מנטורים מהחברות השותפות המלווים את המשתתפים במשך כל התוכנית.

בקורס משתתפים כ-18 מנהלים.ות בתחום הספורט מארגונים שונים, כמו גם ספורטאים לשעבר, ביניהם: ציפי אובזילר-הירש – טניסאית עבר; מירי שלו – מנכ"לית איגוד הכדוריד; רוגל נחום – המנהל המקצועי של איגוד האתלטיקה, ספורטאי אולימפי ושיאן ישראל בקפיצה משולשת; אלמראענה מנאסק – מנהלת תחום הספורט במועצה האזורית פרדיס ועוד. 

במסגרת המפגש נהנו המשתתפים מהרצאה של אלון לייבוביץ, מנהל אינטל איגנייט, אשר סיפר על עלייתו ונפילתו של יזם, שונית לקס סויסה העבירה סדנה מעשית בנושא מוצר, שוק ומה שביניהם, ועוד.

"אני שמח לקחת חלק בפרויקט זה. כספורטאי לשעבר וכמנהל בסיילספורס בהווה אני מבין ומכיר בחשיבות של פיתוח אישי ולמידה עצמית על מנת לשפר מערך ארגוני ושדרה ניהולית", אמר מרגלית. "הקורס הזה מעניק כלים משמעותיים מאוד ומהווה קפיצת מדרגה לכל אותם מנהלים אשר רוצים להגיע לשלב הבא בקריירה שלהם ולשפר את תחום הספורט בישראל".

"הוועד האולימפי בישראל מברך על השותפות עם החברות המובילות בהיי-טק בהובלת תוכנית יזמות וחדשנות לבכירי השדרה הניהולית בספורט הישראלי", אמרה לימור מזרחי, מנהלת תוכנית היזמות והחדשנות של הוועד האולימפי. לדבריה, "המפגש במשרדי סיילספורס היה מרתק ותרם המון לחשיבה אסטרטגית, זיהוי מגמות חדשות ויציאה מהקופסה".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות

גם הם לקחו חלק באירוע. רוגל נחום הקופץ לרוחק וציפי אובזילר הטניסאית.

גם הם לקחו חלק באירוע. רוגל נחום הקופץ לרוחק וציפי אובזילר הטניסאית. צילום: סיילספורס

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים