צוות הגיוס של אימפרבה הפעיל עמדת ייעוץ לקריירה בכנס של LGBTech

עובדי אימפרבה בכנס. מימין: אולגה קיסלנקו, סימה למדה, כרמית באור, עינת-להם ליבנת, שני אורדיבר, אורי דר ואלין ברקן.

נושא הגיוון וההכלה הפך לחלק בלתי נפרד מסדר יומם של סמנכ"לים בחברות רבות, גלובליות ומקומיות כאחד. כדוגמה לכך, צוות הגיוס של חברת הסייבר אימפרבה (Imperva), שהתארח בכנס Pride & Beyond של ארגון LGBTech, שהתקיים השבוע בסינמטק תל אביב, הצוות העניק ייעוץ קריירה בחינם למועמדים מהקהילה.

הכנס מבקש להציג את כוחם של העובדים הלהט"בים בכל הנוגע לחדשנות, חיבור ושינוי בעסקים ובהיי-טק, ולתמוך בדור הצומח של אנשי המקצוע מהקהילה, שיוכלו ללמוד ולשתף על הסוגיות החדשות ביותר בתחום הגיוון, השוויון וההכלה, לצבור מיומנויות מעשיות, להרחיב את רשת הקשרים שלהם ולהקפיץ את הקריירה שלהם לשלב הבא.

עינת להם-ליבנת, סמנכ"לית משאבי אנוש באימפרבה: "ההתעניינות בגיוון והכלה והיישום שלהם בחברות, בפרט בחברות היי-טק, גדלו בשנים האחרונות ואנו באימפרבה שמים על כך דגש. הדבר הראשון מבחינת חשיבות קידום סוגיית הגיוון וההכלה בעבודה הוא להעלות מודעות בקרב העובדים והמנהלים, והדבר השני הוא להבין למה מקדמים גיוון במקום העבודה. יישום מדיניות של גיוון והכלה מאפשר לעובדים להביא את עצמם לעשייה היומיומית בעבודה, ולהרגיש שהם בסביבה מכילה ותומכת. עובדים המרגישים בטוחים במקום עבודתם הם בעלי מוטיבציה, הישגיים יותר ובעלי תחושת שייכות גבוהה יותר".

אורי דר, חוקר UX בחברת אימפרבה: "כלהט"בים, אנחנו יוצאות ויוצאים מהארון כל יום. בראיונות עבודה, מול חברי צוות חדשים, ואפילו בתור בסופר או ברחוב. לקחת חלק בכנס שחוגג את המגוון האנושי באקסוסיטם הישראלי, שדואג לייצר סביבה מכילה – משמעותי מאוד עבורי".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים