ניר רוזן מונה לסמנכ"ל הלקוחות של קליק ישראל

ניר רוזן, סמנכ"ל הלקוחות של קליק ישראל.

חברת הדאטה וה-BI קליק ישראל (Qlik Israel) מינתה את ניר רוזן לתפקיד סמנכ"ל הלקוחות שלה. במסגרת התפקיד יוביל רוזן את מערך התמיכה והשירות של הארגון ואת פעילות ה-Customer Success. קליק ישראל מקבוצת חילן היא הנציגה הרשמית של חברת הדאטה והאנליטיקה הגלובלית קליק (Qlik), ומיישמת פתרונות בינה עסקית ואנליטיקה בלמעלה מ-1,400 ארגונים בישראל. רוזן, מהנדס מערכות מידע בעל רקע של 15 שנה בתפקידי יישום וניהול (ERP, BPM ,BI), הנחשב למומחה בניהול פתרונות אנליטיקה עסקית ותהליכי אפיון מורכבים, שימש בשמונה השנים האחרונות בתפקידי ניהול שונים ב-קליק, בהם: מנהל פרויקטים אל מול לקוחות אסטרטגיים, מנהל קבוצה ביחידת השירותים המקצועיים של החברה ומנהל פעילות ה-Customer Success. עמית סיוון, מנכ"ל קליק ישראל: "ניר רוזן, אחד המנהלים הוותיקים והמוערכים בחברה, לוקח לניהולו את הנכס האסטרטגי ביותר של קליק ישראל – לקוחות החברה. במסגרת תפקידו, יהיה רוזן אחראי רוחבית על כלל היבטי השירות מול לקוחותינו ובכללם: מרכז התמיכה, הצלחת לקוח וחידושים, בכדי לתמוך ולהצמיח את פעילותם העסקית של אלפי לקוחותינו. אני מאחל לניר הצלחה רבה במילוי תפקידו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים