מינויים חדשים בהנהלת נובידאה

יניב כהן מונה למנהל לקוחות ראשי וערן בן עזר מונה לסמנכ"ל הכספים

מימין: יניב כהן – מנהל לקוחות ראשי וערן בן עזר – סמנכ"ל הכספים, נובידאה.

מינויים חדשים בהנהלת נובידיאה: יניב כהן מונה למנהל לקוחות ראשי וערן בן עזר מונה לסמנכ"ל הכספים.

כהן ובן עזר יובילו ויתמכו במגמת הצמיחה המואצת של החברה, בעקבות ההתרחבות העסקית של השנים האחרונות ומגמת הצמיחה העתידית, הכוללת  שיתופי פעולה עסקיים חדשים וגיוסי כוח אדם נוספים.

כהן, יוביל את הצוותים השונים במטרה למקסם את הערך שנובידאה מספקת ללקוחותיה, לאורך כל תהליך האספקה, החל מקליטת לקוחות חדשים, תהליך יישום ואימוץ הפלטפורמה, שימור לקוחות קיימים וחידוש החוזים.

כהן בעל ניסיון עשיר של שני עשורים בתפקידים בכירים בתחומי השירותים העסקיים, האופרציה ו-Customer Success. בשש השנים האחרונות שימש כסמנכ"ל תאגידי של שירותים עסקיים גלובליים בחברת אקס ליבריס. בעברו כיהן בתפקידי ניהול בכירים בחברת ורינט, לרבות סמנכ"ל פיתוח עסקי וסמנכ"ל שירות לקוחות, ובאמבלייז. כהן הוא בעל תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת קובנטרי, אנגליה, ותואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת פוליטכניק.

בן עזר יצטרף לצוות ההנהלה כמנהל הכספים הראשי, ויוביל את הפעילות הפיננסית של החברה, לרבות חשבונאות ובקרה, תכנון וניתוח פיננסי וניהול התקציב הכולל של כל מחלקות הארגון. בנוסף, יוביל בן עזר את התחום המשפטי, הלוגיסטי וכלל הרכש ברחבי החברה.

בן עזר הוא בעל 20 שנות ניסיון בניהול כספים בתעשיית ההיי-טק העולמית, בעל רקורד מוכח בהובלת חברות בצמיחה מהירה בדרכן להפיכה לחברות ציבוריות משגשגות, דרך גיוס כספים, הנפקות, מיזוגים ורכישות. שימש כסמנכ"ל הכספים בדרייבנטס. במהלך כהונתו הוביל שלושה סבבי גיוס בהיקף כולל של יותר מ-500 מיליון דולר. לפני כן, שימש כמנהל כספים בכיר באימפרבה, שם תמך בתהליך הנפקתה בנאסד"ק. לבן עזר תואר ראשון בכלכלה ותואר MBA מהאוניברסיטה הפתוחה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים