משרדים חדשים ל-3base – חברת שירותי התוכנה המעסיקה רק חרדיות

השקת משרדי 3base החדשים בבני ברק. מימין לשמאל: הרב אברהם רובינשטיין, ראש העיר בני ברק; סער רם, מנכ"ל חברת טלדור יועצים; מיה קוגלר, מנכ"לית 3base.

חברת שירותי התוכנה 3base מקבוצת וואן טכנולוגיות (ONE) – המתמחה בגיוס והכשרת עובדות מהמגזר החרדי לתפקידי תכנות ופיתוח – השיקה השבוע את משרדיה החדשים במגדלי "הכשרת הישוב" בעיר בני ברק, אליהם עברה בימים אלה.

המעבר למשרדים החדשים נבע מהצורך לתכנן סביבת עבודה אשר תותאם ליעדי הצמיחה של החברה ולצורכיהן הייחודיים של העובדות. כיום מועסקות ב-3base כ-160 נשים חרדיות, כאשר החברה שמה לה מטרה לשנת 2023 לצמוח ולגייס כמאה עובדות נוספות.

טקס קביעת המזוזה התקיים במעמד ראש עיריית בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין, ובהשתתפות סער רם, מנכ"ל טלדור יועצים מקבוצת וואן, מיה קוגלר מנכ"לית 3base, ועובדות החברה.

המשרדים החדשים של 3base, המשתרעים על שטח של 400 מ"ר, תוכננו בקפידה בהתאמה לצורכיהן של העובדות החרדיות. בין היתר הוטמעו תשתיות טכנולוגיות מתקדמות התומכות בעבודת הפיתוח, ותוכננו חללי עבודה מרווחים תוך שמירה על צנעת הפרט, שני מטבחים העומדים בכללי הכשרות וחדר הנקה. 

הרב אברהם רובינשטיין, ראש העיר בני ברק: "מגדלי הכשרת הישוב הם הקמח של העיר. ההכנסה שיש לנו מהעסקים שמאכלסים אותם, כמיליון שקלים בחודש, מאפשרת לנו לכלכל את העירייה ואת התושבים בעיר הצפופה בישראל והחמישית בצפיפותה בעולם".

בהתייחסו לנשים החרדיות המועסקות ב-3base, אמר הרב רובינשטיין: "אצלנו יש אג'נדה של הוראה. מרבית הנשים עוסקות בתחום, אבל אנחנו רואים יותר בנות צעירות בוחרות בלימודי מחשב. אני מודע לפערי השכר הקיימים בשוק כלפי הנשים החרדיות ואין סיבה לכך. ההתאמות המיוחדות הנדרשות מהמעסיק אינן מורידות מאיכות עבודתן, נהפוך הוא, ואני אעמוד על כך שלא תהיה אפליה. אני שמח לשמוע שב-3base מבינים זאת ופועלים בהתאם".

מיה קוגלר, מנכ"לית 3base מקבוצת וואן טכנולוגיות: "כחברה שחרטה על דגלה את שילוב הנשים מהמגזר החרדי בחברות ההיי-טק הישראליות, אנו שמים דגש רב על המעטפת המקצועית ותנאי התעסוקה שנשים אלו מקבלות, החל מסביבת העבודה וכלה בתנאי השכר שלהן. השוק מכיר ביכולותיהן הגבוהות ובצרכיהן הייחודיים, ולכן מבין את הצורך בסביבת העבודה שמעניקה להן חברת 3base. המעבר למשרדים החדשים נעשה תוך חשיבה מרובה ותכנון דקדקני, על מנת לתת מענה לדרישותיהן. זאת, מבלי לוותר על האווירה של סביבת היי-טק ומתוך מחשבה על ההתרחבות הצפויה בכוח האדם".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים