אוברוולף מינתה את נטע רייך לאסטרטגית קריאייטיב

נטע רייך, אסטרטגית קריאייטיב גלובלית, אוברוולף.

סטארט-אפ הגיימינג אוברוולף (Overwolf) הודיע באחרונה על מינויה של נטע רייך לתפקיד אסטרטגית קריאייטיב גלובלית (Global Creative Strategist). מדובר בתפקיד הראשון מסוגו בחברה, ומטרתו היא להרחיב את הפעילות המסחרית של אוברוולף מול מותגים וסוכנויות בחו"ל, בכל הנוגע לפרסום ישיר על גבי הפלטפורמה. כיום, משתמשים בפלטפורמה מעל 35 מיליון גיימרים שמשחקים במשחקי ה-AAA המובילים – כותרים כגון Fortnite, PUBG, Minecraft ,GTA ,World of Warcraft ,League of Legends ו-The Sims. עד כה, שימשה רייך כמנהלת קריאייטיב בסוכנויות פרסום ומיתוג בתל אביב ובניו יורק, ביניהן McCann Tech, גליקמן שמיר סמסונוב, קבוצת פובליסיס, Atreo ועוד. בפורטפוליו שלה ניתן למצוא מהלכי טכנולוגיה ודיגיטל נושאי פרסים מתחרויות בינלאומיות. בנוסף לתפקידיה לאורך השנים, משמשת רייך כמנטורית בתוכנית הסטארט-אפים של Cornel Tech New York, וכן שופטת קבועה בתחרות הקריאייטיב הישראלית "גרנות". רייך מסרה כי היא "מודה להנהגת אוברוולף על ההזדמנות ומתרגשת להצטרף למסע",  והוסיפה: "כאשת קריאייטיב שתמיד שאפה לשלב בקונספטים טכנולוגיה, חדשנות ודיגיטל – אני שמחה להיכנס לחזית חדשה נוספת  – מהלכי פרסום בתוך משחקי הווידאו הטובים בעולם והמטאברס שנוצר בתוכם בשנים האחרונות. כגיימרית הארדקור, אני שואפת להביא מהלכי מותגים שגם יחזקו ויפתחו את קהילת הגיימרים והגיימריות, וידברו בשפה שלנו ובשבילנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים