מינויים חדשים בוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי 

ד"ר האמה אבו-קשק נבחרה לכהן בוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי, ועו"ד קרן אלבורג-רימון נבחרה לכהונה נוספת

מימין: עו"ד קרן אלבורג-רימון וד"ר האמה אבו-קשק, חברות בוועד המנהל של איגוד האינרטנט הישראלי.

הליך הבחירות לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי לשנת 2022, הסתיים בבחירתן של שתי חברות לוועד מנהל: ד"ר האמה אבו-קשק ועו"ד קרן אלבורג-רימון, שנבחרה מחדש לכהונה נוספת. שתי חברות הוועד החדשות מביאות ידע וניסיון מקצועי רחבים בתחומי התמחות רלוונטיים ומשמעותיים מאד לאיגוד בהיבטי טכנולוגיה, משפט, חברה ומחקר, וייקחו חלק פעיל בקידום אסטרטגיית ומטרות האיגוד.

הוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי אמון על התוויית המדיניות והאסטרטגיה של האיגוד ומונה שבעה חברים. תקופת הכהונה של כל חבר ועד הינה שלוש שנים, כאשר כל חברי הוועד המנהל מכהנים בתפקידם בהתנדבות.

אבו-קשק היא מרצה בכירה במחלקה לתקשורת במכללה האקדמית ספיר. תחומי המחקר שלה עוסקים במדיה חדשים, פערים דיגיטליים, אקטיביזם דיגיטלי ולמידה דיגיטלית. מחקריה הוצגו בכנסים מקומיים ובינלאומיים, ופורסמו בכתבי עת מובילים בעולם.

אלבורג-רימון, בעלת 31 שנות ניסיון בעריכת דין, שותפה וראש מחלקת הקניין הרוחני במשרד הרצוג, פוקס, נאמן. אלבורג-רימון מייעצת לקשת נרחבת של לקוחות ישראליים ובינלאומיים, החל מחברות סטארט-אפ בראשית דרכן, דרך בתי חולים ומוסדות כספיים וכלה בחברות ענק רב-לאומיות, בכל תחומי הקניין הרוחני. היא מעורבת בניסוח חוזים וניהול משא ומתן מסחרי, בדגש על תחומי פיתוח ומסחור הטכנולוגיה, ואף מתמחה בניהול תיקי סימני מסחר בארץ ובעולם ובטיפול בממשק שבין סימני מסחר לשמות מתחם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים