דנה שגיא-נחמני מונתה לסמנכ"לית השיווק של מדז

דנה שגיא-נחמני, סמנכ"לית השיווק של מדז.

הסטארט-אפ מדז (Medz), שפיתח פלטפורמה להזמנת תרופות ומוצרי פארם אונליין, הודיע היום (ד') על מינויה של דנה שגיא-נחמני לסמנכ״לית השיווק. היא תנהל את מערך השיווק של החברה, ובמסגרת זו תהיה אמונה על בניית אסטרטגיה שיווקית ודיגיטלית, תוך שימת דגש על צמיחת פעילות האי-קומרס שלה בארץ ובחו״ל. לשגיא-נחמני מעל 10 שנות ניסיון בעולמות השיווק, הפרסום והדיגיטל. היא החלה את דרכה המקצועית בתחומי הפרסום והמיתוג, שם ניהלה תהליכי אסטרטגיה ובניית מותג של מותגים מובילים בארץ, וכן של מותגים בינלאומיים כגון ג'ונסון אנד ג'ונסון, פסטה ברילה וטונה ריו מארה. ב-2015 היא הצטרפה לקימברלי קלארק וניהלה את קטגוריית מגבות הידיים ונייר הטואלט. ב-2018 הקימה שגיא-נחמני את הסטארט-אפ אסק לילי (כיום סלקטיקה) והייתה סמנכ"לית השיווק שלו. היא בעלת תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ומימון ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים