מקודדים לטובה: ג'יי פי מורגן – למען יזמיות העתיד

צוות CODE FOR GOOD.

מרכז החדשנות והפיתוח הגלובאלי של ג'יי.פי מורגן (J.P. Morgan) בישראל קיים אירוע האקטון במסגרת תוכניתם Code for Good, שמטרתה להפגיש סטודנטים וטכנולוגים של ג'יי פי מורגן כדי למצוא פתרון בעיות לעמותות ברחבי העולם. מדי שנה, Code for Good מקיימת אירוע האקטון במקום אחר בעולם.

האירוע, שהתקיים במשך 12 שעות במשרדי החברה בהרצליה, נועד לסייע לעמותת יוזמות עתיד, שמטרתה לצמצם את הפערים החברתיים בישראל, על ידי העצמת נשים והקניית כלים שיסייעו להן להקים ולפתח עסקים קטנים. במסגרת האירוע השתתפו 27 סטודנטים למקצועות המחשב מאוניברסיטאות שונות ברחבי הארץ שהתחלקו לקבוצות כדי להתמודד עם המשימה, לבנות אפליקציה שתעזור ליזמיות לקדם את העסקים שלהן, לשווק את המוצרים ולשרת את הלקוחות שלהן כך שיוכלו לצמוח ולהתרחב.

בסוף ההאקטון הוכרזה הקבוצה הזוכה, שבנתה אפליקציה שאפשרה ליזמיות ליצור דפים כדי לשתף את הסיפורים שלהן ולקדם את העסקים שלהן. כמו כן, חלק מהסטודנטים שהשתתפו יקבלו הזדמנות להצטרף לחברה בתוכנית ההתמחות בהנדסת תוכנה, שם הם יוכלו להמשיך להשתמש בכישורי הקידוד שלהם כדי להשפיע בג'יי.פי מורגן.

הקבוצה הזוכה.

הקבוצה הזוכה. צילום: באדיבות ג'יי.פי מורגן

"זו הפעם הראשונה שאנחנו מקיימים את אירוע ה-Code for Good בישראל, והתרגשנו מאוד להגיע למדינה שבה הנוכחות הטכנולוגית של ג'יי.פי מורגן ממשיכה לגדול" מציינת אוליה קורניאק, מובילת Social Good Hackathons EMEA.  עוד הוסיפה קורניאק, כי הם מקווים לקיים אירועים נוספים בישראל.

"אנחנו מאוד שמחים לחגוג 10 שנים של עשייה עם Code for Good". אומר ניר שחף, מנהל מרכז החדשנות והפיתוח בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים