באו לבקר במאורת הנמר: אנשי צוות הניהול של אסוס ישראל

11/10/2022 14:08
משמאל: משה בריק - מנכ"ל אסוס ישראל; צח שוויפל - מנהל פעילות החטיבה הצרכנית; אינה רוזנפלד - מנהלת שיווק ישראל; יוסי דמרי - יח"צ טכני

לפני חגי תשרי באו לבקר במאורת הנמר אנשי צוות הניהול של אסוס (ASUS) ישראל וסיפרו על הצלחותיהם האחרונות.

החטיבה העסקית של אסוס פועלת מעל שנתיים, ולדברי משה בריק, מנהל הפעילות בישראל, הצליחו בזמן קצר זה לכבוש נתח שוק נאה, ועתה הם מכוונים להוביל את השוק העסקי בארץ. בריק, המכהן בתפקידו כשנתיים, הצטרף לאחר ששימש מנהל שותפי OEM במיקרוסופט ישראל במשך ארבע שנים. לפני כן עבד כעשור ב-HP. הסניף המקומי  קיים מעל 10 שנים ומספק לצרכנים הביתיים ולארגונים מחשבים ניידים, מחשבים נייחים וציוד היקפי – תחנות עגינה, מקלדות ועכברים.

לדבריו, "לצד ההובלה שלנו במחשוב ובציוד מחשוב בשוק הפרטי והצרכני בארץ: לפי IDC, בחציון הראשון של 2022 הובלנו את שוק המחשבים הניידים בישראל".

בריק סיפר, כי "התחלנו את פעילות החטיבה העסקית במקביל למשבר הקורונה. היו לנו לא מעט אתגרים, אבל בסופו של דבר, הקורונה עשתה לנו טוב: משתמשים ארגוניים נדרשו לעבודה במתכונת עבודה היברידית, והצענו להם פתרונות מחשוב מאובטחים עם מחשבים בעלי משקל קל. מאז שהחלה לפעול", הוסיף, "אנחנו מגדילים בעקביות את נתח השוק שלנו אל מול מתחרים חזקים. יש לנו מאות לקוחות ארגוניים משלל מגזרי פעילות: מוסדות חינוך ואוניברסיטאות, ארגוני היי-טק, ארגוני בריאות ורפואה וכן לקוחות מהמגזר הפיננסי".

צח שוויפל, מנהל פעילות החטיבה הצרכנית, שימש בתפקידיו הקודמים כמנהל הפצה ומנהל רשתות קמעונאי. בעברו עבד בפיליפ מוריס ובבנדא מגנטיק, וה"אני מאמין" שלו: שירות לקוחות הוא מרכיב חשוב ומרכזי בחוויית הלקוח".

אינה רוזנפלד, מנהלת שיווק ישראל, סיפרה שהיא כבר שמונה שנים באסוס, ובתפקידיה הקודמים, לפני שהצטרפה לאסוס, עסקה בשיווק דיגיטל בפסגות וכתקציבאית במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי.

רוזנפלד ציינה, כי החברה "תגדיל את החשיפה למותג ולחטיבה העסקית בפרט, עם מגוון דגמים לכל קהל, תוך דגש על חדשנות וטכנולוגיה מתקדמת".

יוסי דמרי, המשמש כמנהל יח"צ טכני (Technical Public Releations), הוא חדש יחסית באסוס, שנתיים ומחצה. בתפקידיו הקודמים עבד בהעברה מפיתוח לייצור, NPI והנדסת רכיבים בחברות סילורה פיתוח, ומה ה"אני מאמין" שלו בשירות לקוחות? "לקוחות נשארים רק בזכות שירות לקוחות טוב, אמין ומהיר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים