חגיגת הגג של קמא-טק

חוגגים. מימין: משה פרידמן - מייסד שותף ומנכ"ל קמאטק,  פרופ' אמנון שעשוע - מייסד מובילאיי, האלוף (מיל') אליעזר שקדי - מפקד חיל האוויר לשעבר, האלוף (מיל') דורון אלמוג - יו"ר הסוכנות היהודית, הרב משה ראבד - רב חיל האויר לשעבר.

רבים מראשי המשק ובכירי תעשיית ההיי-טק הגיעו לאירוע מיוחד שקיים ארגון קמא-טק לסיכום שנת שיא בפעילות ולפתיחת השנה החדשה, שהתקיים על הגג של משרדי מובילאיי בתל אביב. פרופ' אמנון שעשוע, נשיא ומנכ"ל מובילאיי, אירח את המפגש, ובין הבאים נצפו גם האלוף במיל' אליעזר שקדי והאלוף במיל עמיקם נורקין, מפקדי חיל האוויר לשעבר, יזמים ומשקיעים ובהם דב מורן, גיגי לוי, ד״ר יהודית ריכטר, היזם ושר המדע לשעבר יזהר שי, יו"ר בנק הפועלים, ראובן קרופיק, ועוד רבים מבכירי התעשייה, השותפים ותומכים בהגשמת חזון שילוב חרדים בקדמת ההיי-טק בישראל.

לקראת סיום השנה, חשפה קמא-טק את נתוני ההשמה הרשמיים של בוגריה השנה: יותר מ-90% מבוגרות ובוגרי ההכשרות השונות של הארגון גויסו השנה למשרות בחברות המובילות בעולם, כשהשכר ההתחלתי הממוצע לבוגרות ובוגרי הבוטקאמפים של קמא טק עומד על כ-17,000 שקלים. בשנה הקרובה צפויה קמאטק להגדיל את היקף שיתופי הפעולה שלה עם חברות נוספות ולייצר תכניות הכשרה והשמה נוספות.

פרופ' אמנון שעשוע, שתומך בקמאטק מראשית דרכה, התייחס לחשיבות המיזם עבור החברה הישראלית כולה: "ההיי-טק מאפשר למצוא את המכנה המשותף הרחב ביותר, לבנות גשרים ולצמצם פערים בחברה. בתעשייה שבה הגיוון האנושי כל כך חשוב, הערך הגדול של קמא-טק הוא ביכולתה לבנות את הגשרים בין החברה החרדית להיי-טק – לתוך עולם של יזמות ויצירתיות שתרומתן לכלכלה ולחברה הישראלית אדירה.  זה כוח מאחד, כי כישרון, חדשנות ויזמות – הם חוצי גזע, דת ומגדר".

משה פרידמן, מייסד שותף ומנכ"ל קמא-טק אמר, "אנחנו מסכמים שנה מלאה בעשייה הן בתחום היזמות והחדשנות, והן בתחום שילוב מאות עובדים חרדים בחברות ההיי-טק הגדולות ביותר. הציבור החרדי הופך לשחקן משמעותי בעולם ההיי-טק ומוכיח בכל שנה עד כמה הכלכלה הישראלית מרוויחה מזה, וכמובן הציבור החרדי, קרובי משפחתו והמעגלים הקרובים לו".

תודה מיוחדת ממשה פרידמן (במרכז) לענת ואמנון שעשוע.

תודה מיוחדת ממשה פרידמן (במרכז) לענת ואמנון שעשוע. צילום: פרופ' דודי קפלר ומיכל אלבלק

בסיום האירוע העניק פרידמן לענת ואמנון שעשוע תשורה מיוחדת בגין תרומתם האדירה לארגון מתחילת דרכו: תמונת ענק עם הכיתוב תודה, שאותיותיו מורכבות מאלפי שמות של חרדים וחרדיות שהשתלבו בתעשיית ההיי-טק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים