באו לבקר במאורת הנמר: נועה פרנקו אוחנה ואופיר רום, סיגייט ישראל

08/09/2022 15:35
נועה פרנקו אוחנה - מנהלת מרכז החדשנות, ואופיר רום - הארכיטקט הראשי, סיגייט ישראל במאורת הנמר.

ענקית האחסון וניהול הדטה העולמית סיגייט, הכריזה לפני כחודשיים על פתיחת ההרשמה בפעם השלישית לתחרות Lyve Innovator of the Year 22. לרגל זאת ביקרו נועה פרנקו אוחנה – מנהלת מרכז החדשנות, ואופיר רום – הארכיטקט הראשי, סיגייט ישראל, במאורת הנמר וסיפרו לנו מקרוב על פעילותו הענפה של המרכז לחדשנות בישראל.

סיגייט, הקימה את מרכז החדשנות של החברה בישראל בשנת 2020 ורואה בפעילות המרכז הישראל חשיבות רבה, במיוחד בתחום של שיתופי פעולה עם סטארט אפים ישראלים.

פרנקו אוחנה מציינת, כי "הפעילות במרכז כוללת פעילויות רבות עם האקוסיסטם המקומי, יש לנו תכניות לסטארט-אפים, האקתונים, קהילת Golang developers ,POC עם סטארט-אפים סביב data, industry 4.0 ,cloud, שותפויות באקוסיסטם המקומי ועוד. סיגייט השיקה לפני כשנה וחצי את Lyve Cloud, ולאחר ההשקה המרכז פתח את תוכנית Lyve Cloud for Startups, שעיקרה הוא לתמוך בסטארט-אפים דרך ניהול ואחסון מידע יעיל יותר, ניהול תשתיות מידע, ניידות וגישה נוחה. אנחנו מסייעים לחברות סטארט-אפ להצליח בעזרת המומחיות, הכלים, המשאבים והתמיכה הנחוצה להם בשלב הצמיחה המהירה".

אז מה בעצם התוכנית מציעה לסטארט אפים?

"התוכנית מציעה לסטארט-אפים עם פוטנציאל של כמויות גדולות של דטה קרדיטים בענן Lyve Clou ובנוסף סיוע ב-POC וחיבור למומחים בסיגייט. היזמים הישראלים יקבלו ייעוץ מקצועי בסיוע בפתרון אתגרים טכנולוגיים ועסקיים. בנוסף המרכז הוא גם פלטפורמת למידה דו כיוונית וגם מרכז ליצירה משותפת".

התחרות INNOVATOR OF THE YEAR מתקיימת כבר שלוש שנים בישראל, מה מיוחד בה השנה?

"התחרות השנה הינה בשיתוף עם Startup Nation Central, והפעם סיגייט תבחר את חברת הסטארט-אפ החדשנית ביותר בתחום הקיימות ופתרונות בני קיימא. חברת סיגייט העולמית צועדת בבטחה לעבר עתיד ירוק יותר, אשר יתמקד במחזור ופתרונות ירוקים לאחסון מידע עד שנת 2030, ולהגיע לטביעת פחמן נייטרלית עד 2040 בכלל תחומי הייצור שלה.

"השנה שמונת המועמדים הסופיים יזכו לחשיפה תקשורתית בכלי התקשורת הטכנולוגיים המובילים וכן בערוצי המדיה הדיגיטלית של סיגייט הגלובלית. שמונת הפיינליסטים צפויים להשתתף בתחרות, ולעבוד עם צוות המומחים של Lyve™ Labs. המתמודדים הסופיים יציגו את הפיתוחים שלהם בפני פאנל המורכב מבכירי סיגייט ושופטים חיצוניים".

מתי יוכרז המנצח ומה הוא צפוי לקבל?

"המועמדים הסופיים יוכרזו ב-15 באוקטובר 2022, והזוכה ייחשף ב-25 באוקטובר 2022 באירוע סיום חגיגי אשר ישודר בשידור חי באחד מערוצי החדשות המובילים בישראל. הזוכה בתחרות יטוס להיפגש עם בכירי סיגייט העולמית במטה בקליפורניה ויקבל גישה לפתרונות ושירותי אחסון של סיגייט. כמו כן, הוא יקבל את האפשרות לשתף פעולה עם בכירי סיגייט ומומחים בולטים אחרים בתעשייה אשר יסייעו לו בהמשך דרכו", ציינה פרנקו אוחנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים