איזה מיזם ישראלי-לאומי זכה בתואר פרויקט השנה העולמי?

מימין לשמאל: אורן דיגא, מנהל תחום CRM-BPM בחברת פרוסיד; וגילי רגב, מנכ"ל חברת פרוסיד.

באירוע השותפים השנתי של חברת קריאטיו (Creatio) – ספקית עולמית של פלטפורמת CRM ו-BPM מבוססת לואו-קוד (Low-Code) – זכתה חברת פרוסיד (Proceed) בקטגוריה היוקרתית של פרויקט מצטיין גלובלי לשנת 2022.

באירוע, שהתקיים לאחרונה בשיקגו, השתתף אורן דיגא, מנהל תחום CRM/BPM בפרוסיד, שגם חזר לארץ עם גביע, המוקיר את הישגיה של החברה.

מערכת תיאום תשתיות לאומיות

הפרויקט שבעקבותיו זכתה פרוסיד הינו הקמתה של מערכת תיאום תשתיות לאומיות, המבוססת על פלטפורמת קריאטיו.

מערכת תיאום התשתיות הלאומיות פותחה בשיתוף פעולה בין משרד ראש הממשלה, משרד האוצר ומשרד התחבורה והבטיחות בדרכים, והיא מיועדת לשפר ולייעל את התהליכים ושיתוף הפעולה בתחום תיאום התשתיות בין כלל הגורמים הממשלתיים ובין חברות התשתית, המבצעות פרויקטי ענק בתחומי תשתיות האנרגיה, מים ופיתוח התחבורה.

באמצעות המערכת ניתן לקבל מידע על התיאומים הנדרשים בין הגופים השונים, והיא מחליפה תהליך בירוקרטי סיזיפי שכלל העברה ידנית של תוכניות ומסמכים בין המשרדים השונים. באמצעות המערכת ניתן לנהל ולעקוב אחר בקשות העבודה והתיאומים הנדרשים לעבודה בכל תא שטח.

דיגא ציין כי "המערכת הישראלית נבחרה כפרויקט מצטיין עולמי, בזכות ההשפעה והתרומה רחבת ההיקף של המערכת על פיתוח התשתיות הלאומיות של המדינה, בפרויקטים הגדולים והמורכבים ביותר שכבר יצאו ואשר מתוכננים לצאת לדרך בחמש השנים הקרובות.

המערכת של קריאטיו נבחרה כמובן בזכות הצטיינותה בקטגוריות ה-CRM וה-BPM, דבר שמאפשר קיצור וייעול של תהליכים מורכבים. אך לא פחות חשוב מכך – המערכת נבחרה בזכות השימוש בטכנולוגיות Low-Code, שאיפשרו פיתוח והטמעה שלה בפרק זמן קצר של שלושה וחצי חודשים בלבד".

גילי רגב, מנכ"ל פרוסיד, הוסיף כי "טכנולוגיות ה-Low-Code הן גיים צ'יינג'ר אמיתי בעולמות הפיתוח. אנחנו רואים כיצד מערכות קריטיות, דוגמת המערכת הזוכה בהוקרה הבינ"ל לתיאום תשתיות לאומיות, מפותחות ומיושמות בפרקי זמן קצרים של מספר שבועות. האפשרות לפתח מערכות מורכבות באמצעות מיישמים, ותוך שימוש מועט בכותבי קוד, מאפשר להאיץ את תהליכי הפיתוח, לקצרם, לייעל אותם ולחסוך משאבים רבים בתהליך. אבל התוצאה החשובה יותר – הכנסה לפרודקשן של מערכות שעושות את ההבדל בתהליכים העסקיים".

דיילי ציפי צפתה, התרשמה וחזרה עם תמונה

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אילן עובד

    גאווה ישראלית, כישרון, נחישות והתמדה מביאים לתוצאות. אורן דיגא כישרון גדול. כבוד.

אירועים קרובים