מינויים בהנהלה הבכירה בפיוניר

מימין: תמר לידור, סמנכ"לית משאבי אנוש בסניף הישראלי, ומיכל אדם, סמנכ"לית משאבי אנוש גלובלית - פיוניר.

פיוניר (Payoneer) מינתה את מיכל אדם לסמנכ"לית משאבי האנוש הגלובלית ואת תמר לידור לסמנכ"לית משאבי האנוש בסניף הישראלי של החבה.

אדם הגיעה לפיוניר לפני יותר מארבע שנים, שבמהלכן הטמיעה השקפה חדשה וייחודית על תחום משאבי האנוש בכלל ובהיי-טק בפרט, תוך התאמה מתמדת למציאות המשתנה והתמודדות עם התחרות הצפופה על עובדים בתעשיית ההיי-טק. במסגרת תפקידה תוביל אדם את תחום ה-HR בחברה ותהיה אמונה על תכלול ופיתוח ההון האנושי המונה יותר מ-2,000 עובדים ברחבי העולם, בין היתר בישראל, בארה"ב, בסין, בהונג קונג, באנגליה ועוד. אדם היא בעלת תואר ראשון במדעי המדינה וגיאוגרפיה מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת דרבי באנגליה. את דרכה בתחום החלה לפני 28 שנים כמנהלת הדרכה בישראכרט ובהמשך צברה ידע וניסיון מקצועי של עשרות שנים בתחום ה- HRבחברות גדולות, בהן AGT, מוטורולה ישראל, צ'ק פוינט ואמדוקס..

לידור, שתעמוד בראש ה-HR עבור הסניף בישראל הכולל כ-1,200 עובדים, היא בעלת תואר ראשון בעבודה סוציאלית ובעלת תעודת מאמנת מאוניברסיטת ת"א. ללידור ניסיון רחב של יותר מ-20 שנות פעילות בתחום ה-HR בחברות מובילות בתחום הפיננסי והטכנולוגי, בהן מקס ואמדוקס. לפני כן שימשה כמנהלת פרויקט בטלדור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים