מיקרוסופט וקומוולט פגשו את ענף הפיננסים

כנס מיקרוסופט וקומוולט לענף הפיננסים*.

בכנס מיוחד, שערכו מיקרוסופט וקומוולט בהשתתפות בכירים בענף הפיננסים, הציגו שתי החברות את אתגרי הגנת הנתונים והענן בענף זה. שתי החברות הציגו את השילוב בין פתרון הגיבוי בענן מטאליק (Metallic) של קומוולט והענן Azure של מיקרוסופט.

את הכנס פתחו מנכ"ל קומוולט ישראל, רונן נוי, וליאור לביד, מנהל תחום תעשיות במיקרוסופט.

לאחריהם הציג אמיר לוי, סגן מנהל החטיבה הטכנולוגית בהראל חברה לביטוח את יישום מטאליק להגנה וגיבוי Office 365 בהראל. לוי הסביר בדבריו כי "הבחירה בפתרון מטאליק לגיבוי הענן Azure לא רק מספקת את ההגנה הרחבה ביותר על הנתונים והמידע שבחברה, אלא גם נותנת מעטפת מקיפה לאחסון ושחזור נתונים, דבר שהוא הכרח בכל תאגיד מסחרי או פיננסי המכיל כמויות אדירות של מידע".

בכנס דיברו גם דוד שוחט, מהנדס מערכות בקומוולט, ואלירן זאנה, מנהל טכנולוגיית לקוחות במיקרוסופט, שהציגו את הטרנדים החשובים בעולם הפיננסים ובהגנה על נתונים בתעשייה זו. השניים אמרו כי "השירות של קומוולט ו-Azure נותן לא רק פתרון בתחום הגנת הנתונים והגנה ממתקפות כופר, אלא גם מאיץ תהליכים של טרנספורמציה דיגיטלית, מה שעוזר לארגונים לרוץ קדימה עם היעדים האסטרטגיים שלהם".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות

רונן נוי, מנכ"ל קומוולט ישראל; מיכל אהרוני, מנהלת מכירות מגזר ציבורי, פיננסי ואקדמיה בקומוולט ישראל; ושי אמסלם, מרכז תחום תשתיות באגף תשתיות פיננסיות בבנק ישראל.

רונן נוי, מנכ"ל קומוולט ישראל; מיכל אהרוני, מנהלת מכירות מגזר ציבורי, פיננסי ואקדמיה בקומוולט ישראל; ושי אמסלם, מרכז תחום תשתיות באגף תשתיות פיננסיות בבנק ישראל. צילום: יח"צ

אמיר לוי, סגן מנהל החטיבה הטכנולוגית בהראל חברה לביטוח.

אמיר לוי, סגן מנהל החטיבה הטכנולוגית בהראל חברה לביטוח. צילום: יח"צ

*בתמונה הראשית מימין לשמאל: שירה פרונר, מנהלת השותפים בקומוולט ישראל; טל הראל, מנהלת לקוחות בכירה במיקרוסופט ישראל; איתיאל מוקאדסי, מנהל תחום אחסון וגיבוי בבנק הבינלאומי; כפיר שפיר, מנהל מכירות מגזר אנטרפרייז בקומוולט ישראל; אריאל גזית, מנהלת מחלקת תשתיות ענן DevOps ובסיסי נתונים בהראל ביטוח ופיננסים; ויונתן בניון, מנהל צוות תשתיות יבמ בהראל ביטוח ופיננסים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים