קבוצת אמן ארגנה את הדייט-טק הראשון מסוגו בישראל

עובדים ומתעניינים בקבלה לעבודה באירוע הדייט-טק של אמן.

במקביל לגל הפיטורים המתמשך בחברות טכנולוגיה וסטארט-אפים, חברות רבות דווקא מנצלות את האינפלציה בשוק ובוחרות לגייס עובדים. כחלק מאותו מאבק על הגיוסים, בקבוצת אמן בחרו קונספט יצירתי וראשון מסוגו בישראל – דייט-טק, שהתקיים באחד מימי ה' האחרונים, בשעות הערב.

במסגרת התוכנית הוזמנו עובדי החברה (רווקים ורווקות) למשרדי החברה שבפתח תקווה, הפעם המקום עוצב כאולם אירועים עם די.ג'יי, בר קוקטיילים ייחודי, פיצות שף המוכנות בזמן אמת ומגוון שייקי פירות. כל משתתף הגיע עם מוזמן נוסף מטעמו – רווקים ורווקות גם הם, אשר הגישו קורות חיים כחלק מתהליך ההרשמה לאירוע. כך, כ-300 צעירים בגילאי 25-40 זכו לחגוג יחד, להכיר בני/ות זוג פוטנציאלים, ואולי גם להתקבל לעבודה בתחום הנחשק לתקופתנו.

בהמשך האירוע המשתתפים חולקו לקבוצות לפי חתך גילאים ומילאו שאלון אופי בנושא תחביבים ותחומי עניין, כך שחברי הקבוצה יוכלו להכיר אחד את השני טוב יותר ולדלג יחד על שלב ההיכרויות הראשוני, אשר עלול להיות מלחיץ ומביך עבור אנשים מסוימים.

אלון רייטר, סמנכ"ל משאבי אנוש ומיקור חוץ: "בעידן אפליקציות השידוכים מודל ההיכרויות השתנה והצורך במפגשים פרונטליים עלה. כחלק מניהול משאבי האנוש עלינו להיות ערים לצרכים של העובדים והעובדות בכל התחומים ולא רק בתחום הטכני, כך עלה הרעיון לייצר את האירוע. תוך כדי תנועה, במטרה להגדיל את פוטנציאל ההיכרויות, החלטנו להזמין גם את חבריהם הרווקים/ות של העובדים. במקביל לפתיחת ההרשמה למוזמנים חיצוניים, רבים ביקשו להתמודד למשרות הקבוצה, כך באופן כמעט טבעי האירוע הפך גם לאירוע גיוס עובדים. אנו שמחים לקחת חלק במטרה חשובה זו ואם הצלחנו לייצר אפילו שידוך אחד, זו הצלחה גדולה מבחינתנו!"

קבוצת אמן היא אחת מחמש חברות ה-IT המובילות בישראל. הקבוצה מעסיקה יותר מ-2,500 עובדים בארץ ועוד כ-500 עובדים במדינות אירופה. היא מחזיקה 11 חברות בת, המעניקות שירותים תפעוליים וטכנולוגיים וכך עונות על צרכי B2B בכל תחום טכנולוגי אפשרי – משירותי נתונים, פיתוח אפליקציות ועד ליישום ובניית תשתיות, אסטרטגיות שבבים וכדומה. החברה מעניקה שירותים לחברות המובילות במשק בארץ ובעולם.

דיילי ציפי צפתה, התרגשה וחזרה עם תמונות

מכירים, מציעים מועמדות לעבודה ונהנים על הבר באירוע הדייט-טק של אמן.

מכירים, מציעים מועמדות לעבודה ונהנים על הבר באירוע הדייט-טק של אמן. צילום: רונן יעקובי

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים