קלאודאדג' מבית בזק בינלאומי – שותף השנה 2022 של מיקרוסופט

מימין לשמאל: ניסים כספי, מנכ"ל קלאודאדג'; אלון חיימוביץ', מנכ"ל מיקרוסופט ישראל; אביחי חג'ג', מייסד שותף ו-CTO, קלאודאדג'; אושרי דהן, מייסד שותף ו-365 Leader, קלאודאדג'.

תואר Partner of the Year מוענק מדי שנה לשותף העסקי המוביל של מיקרוסופט בכל מדינה, אשר יצר אימפקט משמעותי בשוק והפגין מצוינות ומקצוענות ברמה השירותית והטכנולוגית. השנה בחרה מיקרוסופט בקלאודאדג' (CloudEdge) כשותפתה ל-2022, לאחר שהובילה פרויקטים משמעותיים בחברות האנטפרייז המובילות במשק בתחומי הפיננסים, הבנקאות והביטוח, והרחיבה בצורה משמעותית את פעילותה בתחום אבטחת המידע, עם מעטפת שירותי ההגנה המתקדמים של מיקרוסופט.

קלאודאדג' מתמחה בהטמעת פתרונות Azure ,Office 365 ו-Cloud Security לחברות המעוניינות להעביר את פעילותן לענן. בשנתיים האחרונות, בתקופת הקורונה, בעוד שהמשק כולו סבל מהאטה, תחום הענן זכה באופן טבעי לפריחה חסרת תקדים. המעבר לעבודה היברדית, עבודה מהבית, פגישות פרונטליות שעברו המרה למסך, ארגונים שחיפשו דרכים להיפטר מהנדל"ן לטובת עבודה מקוונת –  כל אלה האיצו את תהליך המעבר לענן וקלאודאדג' הייתה שם כדי לסייע להם.

"להוביל את המהפכה הדיגיטלית באמצעות הטכנולוגיה של מיקרוסופט"

אלון חיימוביץ', מנכ"ל מיקרוסופט ישראל: "חברת קלאודאדג' מקדמת חדשנות ומקצועיות בלתי מתפשרת בהטמעת פתרונות טכנולוגיים של מיקרוסופט בכלל וב-Azure בפרט, ובין החברות המובילות בישראל בעלת הסמכות בעולם פתרונות אבטחת המידע של מיקרוסופט. אנחנו חברה שמאמינה ומשקיעה בשותפים. השותפים שלנו מאפשרים לבצע ולהטמיע את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר במעבר לדיגיטל. אני מברך את קלאודאדג' על ההכרה המיוחדת מצד מיקרוסופט העולמית, בזכות העשייה המשמעותית בישראל. החברה זכתה בזכות המקצוענות, העומק הטכנולוגי והשותפות ואני צופה שאלה רק יעמיקו ויתרחבו בשנים הבאות".

ניסים כספי, מנכ"ל קלאודאדג', הודה לחיימוביץ' ואמר: "אנו מודים למיקרוסופט על שנה מדהימה של עשיה, על שותפות אמיתית. על האמון בנו כשותף להוביל פרויקטים משמעותיים. הפרויקטים המורכבים הובלו על ידי שני המייסדים השותפים – אביחי חג'ג', CTO, ואושרי דהן, 365 LEADER. בשנת 2022 עשינו קפיצה משמעותית בהיקף ההכנסות, שהוכפל בשנה החולפת". הוא הוסיף ואמר ש-"לפני ארבע שנים, כאשר הקמנו את החברה, בחרנו במיקרוסופט בגלל הטכנולוגיה והמגוון העצום של השירותים. החזון שלנו הוא להוביל את המהפכה הדיגיטלית באמצעות הטכנולוגיה של מיקרוסופט בישראל".

"השותפות עם מיקרוסופט בעולמות הענן הציבורי – טבעית עבורנו"

"נזכיר כי בתחילת השנה הנוכחית נרכשה קלאודאדג' על ידי בזק בינלאומי, חברת התקשורת והאינטגרציה מקבוצת בזק. צעד זה נועד להעמיק את יכולות הדליברי של החברה – המתמחה בשירותי ענן, הגנת סייבר, שירותי אינטגרציה היברידיים וכמובן, שהיא מובילת שוק התקשורת בישראל במגזר העסקי.

בזק בינלאומי היא שותף CSP של מיקרוסופט, והינה טייר2 כ-CSP, מה שמאפשר לה לספק שירותי ענן של מיקרוסופט לעשרות שותפיה בישראל. רכישת קלאודאדג' מאפשרת לבזק בינלאומי להגדיל את היכולות הטכנולוגיות הרחבות ממילא שלה, ולהעמיד לטובת לקוחותיה צוותי מומחים בעלי ניסיון נרחב ושורת הסמכות טכנולוגיות של מיקרוסופט.

רון גלב, משנה למנכ"ל בזק בינלאומי סיכם: "ראינו לנגד עינינו כיצד שוק התקשורת הגלובלי משתנה בעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית, שמתאפיין במעבר לעבודה מרוחקת, ואת הזינוק בדרישה לשירותי ענן.

בזק בינלאומי במהותה היא חברה שמספקת שירותים מנוהלים, זאת ליבת העשייה שלנו, והשותפות עם חברת מיקרוסופט בעולמות הענן הציבורי היא טבעית עבורנו. עשינו החלטה אסטרטגית קדימה, ובחרנו לרכוש את קלאודאדג', שמובילה את תחום שירותי הענן של מיקרוסופט, כדי שתגדיל משמעותית את זרוע ה- Delivery של בזק בינלאומי בעולמות אלו. ואין מאושרים מאיתנו שהבחירה הוכיחה את עצמה. עם ההכרזה על קלאודאדג' מבית בזק בינלאומי כשותף השנה של מיקרוסופט אנו צופים שנפח הפעילות אף יגדל ונפרוץ ביחד למגזרים ושווקים חדשים – הכל במטרה להיות גוף האינטגרציה המוביל בעולמות הענן".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות

מימין לשמאל: רון גלב, משנה למנכ"ל פתרונות לעסקים, בזק בינלאומי; דנה אלכסנדרוביץ', Chief Marketing and Operations, מיקרוסופט; ניסים כספי, מנכ"ל קלאודאדג'.

מימין לשמאל: רון גלב, משנה למנכ"ל פתרונות לעסקים, בזק בינלאומי; דנה אלכסנדרוביץ', Chief Marketing and Operations, מיקרוסופט; ניסים כספי, מנכ"ל קלאודאדג'. צילום: לירון מולדובן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים