באו לבקר במאורת הנמר: אלחנן מלכה ומשה שלזינגר

10/07/2022 16:32
מימין: אלחנן מלכה ומשה שלזינגר

השבוע ביקרו במאורת הנמר אלחנן מלכה, יזם חברתי, ומשה שלזינגר, ממכבי,  וסיפרו על מיזם חדש שמתאים ביותר לקהילת ההיי-טק, חברות ועובדים, יחד ולחוד, להוביל בגאון את חזון מקצוע העתיד. שלוש מילים המבטאות עולם שלם. העולם הגדול שאיתו כל אדם מתמודד, עם השלכות יומיומיות. מילים אלו משקפות את מרכז חייו של אדם בוגר כלפי חבריו, משפחתו והוא עצמו – הצלחה בחיים!

נערים ובוגרים עם לקויות למידה חווים קושי אדיר במעבר חד זה. ראשית, החוסר בכלים שיכינו אותם לקראת העולם הבוגר. שנית, למידה מותאמת ומונגשת של מקצוע שיוביל אותם לפרנסה בכבוד ולעתיד מבטיח.

בשיתוף פעולה עם מוסדות שתילים בראשות ישראל רייסנר, ומנהל סניף רמות של מוסד שתילים, משה ברמן, לצד קבוצת מכבי, בהובלת שלזינגר, מנהל דוברות ותקשורת למגזר החרדי במכבי, ומלכה, יו"ר עמותת ערבות הדדית למען הקהילה, ובסיוע קבוצת אנשים ומחשבים והעומד בראשה, פלי הנמר – נולד מיזם אדיר, שיקנה לנערים חזון לעתיד על ידי רכישת מקצוע מבוקש לחיים, שממנו יוכלו להתמלא סיפוק ולהתפרנס בכבוד.

המיזם החל בבניית מעבדה אלקטרונית במוסדות לילדים מיוחדים בתנאים המותאמים להם, למקצוע טכנאות PC, תוכנה וחומרה.

הליך הלמידה וההכשרה מתבצע בתוך מסגרת המוסד ובמעורבותם המלאה של חברי הצוות.

עמותת ערבות הדדית למען הקהילה מופקדת על הליך ההכשרה והידע המקצועי. לשם כך תורמות החברות את המחשבים שיצאו מכלל שימוש בחברתם הן לצורכי למידה והן למטרה החדשה: ייצוא חזרה של המחשבים שתוקנו בידי התלמידים למטרות חסד ובעיקר לשימוש ילדים חולים.

החזון של כלל השותפים במיזם הוא לפתוח עוד מעבדות הכשרה לילדים מיוחדים בכל הארץ, למען חברה ישראלית מוצלחת ושוויונית בין כל שכבות האוכלוסייה.

שורה תחתונה: זהו קול קורא לחברות ולעובדים להעביר ליוזמה מחשבים שיצאו משימוש בחברות שלכם. הם ידעו מה לעשות איתם.

אשמח שתיידעו אותי. תודה,

פלי הנמר [email protected] 052-2343257

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים