לראשונה מאז הקורונה: כ-500 עובדי אקווה סקיוריטי טסו לכנס באיטליה

עובדי אקווה סקיוריטי באיטליה, בתחרות בסכנון המירוץ למיליון.

אקווה סקיוריטי הישראלית, המפתחת פתרונות אבטחת מידע לסביבות הענן, החזירה לאחר שנתיים של קורונה את מנהגה השנתי במסגרת אירוע ספלאש (Splash) של החברה, וכינסה את כל עובדיה לשלושה ימים של סדנאות מקצועיות ופעילויות חברתיות, הפעם, באיטליה.

כ-500 עובדי החברה מכ-20 מדינות שונות – ביניהן ישראל, אוסטרליה, ארה"ב, הודו ועוד – התכנסו במלון ליד אגם לאגו מאג'ורה שבאזור מילאנו. במהלך ימי הכנס נפגשו העובדים עם עמיתיהם מצוותים ומאזורים שונים והובילו דיונים מגוונים בנושאים מקצועיים, חברתיים וארגוניים.

הדיונים התמקדו בשלוש תמות אסטרטגיות – עבודת צוות, טכנולוגיה ואסטרטגיית שילוב המוצרים של אקווה בשוק הבינלאומי. במפגשים דנו המשתתפים כיצד אקווה מגדירה את עצמה כחברה ובאיזה אופן שואפים העובדים לחוות ולשמר את התרבות הארגונית שלה. כמו כן, המפגשים עסקו גם בסוגיות כמו מה החברה עושה בימים אלו מבחינה מקצועית, מה החזון (road map) של המוצר, וכיצד אקווה משתלבת במגמות שקיימות כעת בתעשייה.

לצד הרצאות ודיונים מקצועיים הקימה אקווה תערוכה מקומית, עם 23 ביתנים, בהם הצוותים השונים הציגו את תחומי העיסוק שלהם, שכללו פרויקטים שהם מפתחים, מוצרים ופיצ'רים חדשים. בנוסף לביתנים המקצועיים בלט במיוחד ביתן הנתינה לקהילה, בו עובדי החברה ארזו 150 ילקוטים עם ציוד בית ספרי מלא שנתרמו לעמותת Mission Bambini העוזרת לילדים נזקקים.

כדי לחזק את חיבור כל העובדים ברמה החברתית, ערכה אקווה תחרות בסגנון "המירוץ למיליון" ברחבי העיר מילאנו, ובלילה האחרון התקיים נשף מסכות בסגנון איטלקי מסורתי בטירה ציורית ועתיקה המשקיפה לאגם, שכלל הופעה של להקה, קוקטיילים, בופה, מסיבת ריקודים ועוד.

מיכל לוי הרוש, מנהלת מערכות מידע באקווה סקיוריטי: "היה מאוד מרגש לפגוש את כולם פנים אל פנים לאחר תקופה ממושכת של עבודה מרוחקת. האירוע נתן לנו ההזדמנות להכיר טוב יותר אחד את השנייה, כמו גם את המטרות המשותפות שאנו חותרים להשיג כחברה, הן מבחינת הארגון והן מבחינה עסקית. זה אירוע חשוב שמעצים את החוזקות שלנו כחברה וכאנשים אינדיבידואליים, ואנו בטוחים שעוד הרבה דברים טובים יצמחו בעקבותיו בהמשך".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות

מנכ"ל אקווה, דרור דוידוף, מעניק פרס הערכה לפמלה צ'ונג במהלך אירוע ספלאש.

מנכ"ל אקווה, דרור דוידוף, מעניק פרס הערכה לפמלה צ'ונג במהלך אירוע ספלאש. צילום: יח"צ אקווה סקיוריטי

בנג'י פורטנוי, סמנכ"ל גלובלי לארכיטקטורת פתרונות באקווה, שהיה אחד המנחים של אירועי הספלאש.

בנג'י פורטנוי, סמנכ"ל גלובלי לארכיטקטורת פתרונות באקווה, שהיה אחד המנחים של אירועי הספלאש. צילום: יח"צ אקווה סקיוריטי

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים