פריוריטי מינתה את מירב קינן למנהלת השיווק שלה בישראל

מירב קינן, מנהלת השיווק של פריוריטי בישראל.

ענקית ההיי-טק הישראלית פריוריטי (Priority) הודיעה היום (ד') על מינויה של מירב קינן למנהלת השיווק של החברה בישראל. במסגרת תפקידה החדש, תוביל קינן את תהליך ההתרחבות וקידום המותג של פריוריטי בארץ, כולל שיווק פתרון ה-Cloud ERP המתקדם של החברה והפתרונות החדשים של פיוריטי לניהול העסקים בענן בתחומי הקמעונאות והחינוך. קינן (50) היא אם לשלושה ובעלת תואר ראשון בספרות אנגלית ובלשנות מאוניברסיטת תל אביב, וכן תואר שני במשפטים מטעם המכללה למנהל. קינן כיהנה לאורך 20 שנות הקריירה שלה במספר תפקידים מובילים בתחום השיווק בחברות תקשורת, ביניהם כמנהלת השיווק של חברת פרטנר (Partner) חברת בזק. בתפקידה האחרון כיהנה כמנכ"לית איגוד ההיי-טק בהתאחדות התעשיינים, המייצג מעל ל-300 חברות היי-טק בתעשייה. עם כניסתה לתפקיד אמרה קינן: "אני מתרגשת ומודה על ההזדמנות שניתנה לי. מצפה לנו עשייה רבה ואני בטוחה שיחד נוכל להתקדם להישגים חדשים, להמשיך להתפתח ולצמוח כאחת החברות המובילות בתחום בארץ וגם בעולם". סמנכ"ל השיווק של פריוריטי, יוסי ניסן, הוסיף: "עם הרכישות האחרונות, פריוריטי מאיצה את צמיחתה ומגייסת טאלנטים שיובילו אותנו לעבר מטרותינו. מירב היא תוספת כח משמעותית לצוות השיווק הגלובלי של פריוריטי, ואני בטוח שתצטיין בתפקידה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים