עמותת בוגרי ממר"ם "עולה לאוטו" עם הרמטכ"ל

הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, בכנס "עולים לאוטו" של עמותת בוגרי ממר"ם.

לפני ימים אחדים קיימה עמותת בוגרי ממר"ם כנס בשם "תעלו לאוטו", שאותו היא יזמה יחד עם עמותות שונות שמייצגות בוגרים ובוגרות של יחידות קרביות בצה"ל.

יוסי מלמד, יו"ר עמותת בוגרי ממר"ם, סיפר לדיילי ציפי על האירוע: "הצלחנו לאגד במסגרתו 44 עמותות קרביות וטכנולוגיות, ו-27 חברות היי-טק הצטרפו לכנס כשותפים. 2,500 בוגרי ובוגרות שירות קרבי נרשמו ומתוכם.ן 800 קיבלו אישור להגיע – בשל גודל האולם. את האירוע כיבד בנוכחותו הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, שנשא דברי פתיחה מרתקים".

יוסי מלמד, יו"ר עמותת בוגרי ממר"ם, בכנס.

יוסי מלמד, יו"ר עמותת בוגרי ממר"ם, בכנס. צילום: עמותת בוגרי ממר"ם

הוא ציין כי "היה אירוע מרגש מאוד, ואני אומר את זה כי המותג ממר"ם הרים את הראש בשנים האחרונות בחזרה, והפך לכוח מוביל באופן דרמטי. התפקיד שלנו הוא לשים את המותג ממר"ם בקדמת הבמה – המקום שבו הוא צריך להיות".

מלמד שיתף את דיילי ציפי בעיקר דברי הפתיחה שלו באירוע: "אני עומד פה היום, צובט את עצמי ולא מאמין. אין לכם מושג עד כמה זה מרגש לעמוד פה היום דווקא מהצד של העמותות הטכנולוגיות. זו זכות גדולה".

היו ימים: מודעה בעיתון שבה אנשים ומחשבים מזמינה את בוגרי ממר"ם לכנס InfoSec בשנת... 1997, לפני 25 שנים.

היו ימים: מודעה בעיתון שבה אנשים ומחשבים מזמינה את בוגרי ממר"ם לכנס InfoSec בשנת… 1997, לפני 25 שנים. צילום: אנשים ומחשבים

"הטכנולוגיה היא בימינו אחד ממכפילי הכוח של צה"ל", אמר. "היא באמת עושה את ההבדל. אנשי התוכנה, התשתיות והסייבר בממר"ם וביחידות התוכנה בזרועות האוויר, המודיעין, הים והיבשה באמת עוסקים יום יום בבניית היכולות הטכנולוגיות של צה"ל, ובכך מצילים באופן ישיר חיי אדם. לחיילים בשטח יש עוד שכבה טכנולוגית שלמה, שיכולה לסייע להם בקרב ולעזור להם לנצח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים