חזרו הביתה עם פרסים: שני אותות לאברא בכנס השותפים של פריוריטי

מימין: שגיב גרינשפן - מנכ"ל פריוריטי, שרון אלפסי – סמנכ"לית באברא, שלמה אסרף - סמנכ"ל מכירות ושותפים בפריוריטי, צביקה פיין - ראש תחום פריוריטי באברא

שרון אלפסי, סמנכ"לית באברא (abra), וצביקה פיין, ראש תחום פריוריטי באברא' שמחו לקבל שני פרסים בכנס השותפים של פריוריטי (Priority), המספקת מערכת ERP מובילה ומתקדמת. אברא קטפה את פרס העלייה הכפולה במדרג השותפים עקב זכייה בכמה פרויקטים משמעותיים וכן בפרס על אימוץ פתרונות חדשים, בזכות שילוב טכנולוגי מותאם ומגוון. בכנס השתתפו נציגים של כ-100 שותפים עסקיים של Priority, ביניהן חברות הייטק מהבולטות בישראל. סך הכל חולקו שמונה פרסים.

"צוות פריוריטי, בשילוב עם מעטפת ה-IT הרחבה של אברא, פועל כל העת לספק פתרונות חדשניים ומתקדמים ללקוחות בכלים שפריוריטי מפתחת ומקדמת", אמרה אלפסי. "בהזדמנות זאת אנו רוצים להודות ללקוחותינו על האמון והעבודה המשותפת, ולפריוריטי על הקידמה הטכנולוגית בתחום מערכות המידע הארגוניות ומתן כלים נהדרים, וכמובן על הבעת האמון".

שגיב גרינשפן, מנכ"ל פריוריטי, ציין בכנס, כי "אנו מברכים את אברא על הבחירה כשותף מצטיין של פריוריטי בשל עלייה כפולה במדרג השותפים, וכמו כן בשל אימוץ פתרון חדש – Priority Retail – לטובת פרויקט חדשני בתחום הקמעונאות. אברא היא שותף משמעותי בהאצת הצמיחה של פריוריטי".

גם דיילי ציפי מברכת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים