שלושה ימים בדובאי עם BMC

משמאל: יורם אלול, מנהל פעילות BMC ישראל ומזרח אירופה, רונן שוורץ, מנהל אגף מכירות BMC במטריקס, ירון רז, סמנכ"ל בכיר במטריקס, אבנר מימון, מנהל מכירות BMC ישראל.

יותר מ-700 אנשי מכירות, יועצים טכנולוגיים והשותפים העסקיים והטכנולוגיים של BMC אינטרנשונל (BMC International) הגיעו לדובאי לאירוע ה-Sales Kickoff של החברה, בהשתתפות המנכ"ל, איימן סיאד, סמנכ"ל המכירות העולמי, ג'ייסון אנדרו, ופול קנט – סמנכ"ל בחברה.

במשך שלושה ימים אינטנסיביים התוודעו המשתתפים לחזון של BMC, השתתפו בסדנאות והרצאות מקצועיות, וכמובן נהנו להיפגש עם עמיתיהם הבינלאומיים באירוע פיזי, לאחר הפסקה ארוכה של שנתיים עקב התפרצות הקורונה.

אבנר מימון, מנהל מכירות BMC ישראל: "זה היה אירוע שחיכינו לו זמן רב. במהלך השנתיים האחרונות לא נפגשנו פיזית עם עמיתינו ושותפינו מרחבי העולם, אך כולנו השקענו אנרגיה ומשאבים רבים כדי לשדרג את פתרונות הענן המתקדמים של BMC, הכוללים את ,Helix ITSM, AIOPs, Control-M, Intelligent Automation ועוד, וזו הייתה הזדמנות מצוינת לחלוק חוויות, ידע והישגים".

"בתקופה זו", הוסיף מימון, "הרחבנו את שיתופי הפעולה האסטרטגיים שלנו מול ספקי הענן המובילים, כך שהלקוחות שלנו יוכלו ליהנות מעבודה בכל ענן לפי בחירתם, וזאת בנוסף לעבודה באון פרם, באופן טוטאלי או היברידי. כחלק מהעשייה האינטנסיבית השקענו רבות גם בגיוס ובהדרכת ההון האנושי בחברה, ואירוע ה-Sales Kickoff היה הזדמנות מצוינת לחבר בין עובדי החברה, המנהלים והשותפים שלנו  מכל רחבי העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים