היזמים הצעירים של יוניסטרים מתחברים לציונות

משתתפי תוכנית "ציוני דרך" של עמותת יונסטרים במפגש במוזיאון הרצל עם יאיר גולן, סגן שרת הכלכלה, ואנשי עסקים

באחרונה התארחו במוזיאון הרצל של ההסתדרות הציונית העולמית בני נוער המשתתפים בתוכנית "ציוני דרך" של עמותת יוניסטרים. במסגרת תוכנית היזמות החדשה, בשיתוף המחלקה לישראל וזיכרון השואה והגבורה בישראל והתפוצות בהסתדרות הציונית העולמית ורשות החדשנות, בני נוער מאשקלון ובית שאן בגילאי 15-17 מפתחים סטארט-אפים העוסקים בפיתוח הארץ, חיבור לערכי הציונות, חיבור עבודה עברית כפיתוח ועידוד עסקים עצמאיים, פיתוח אגרו-טק כחלק ממערך הסיוע לחקלאים והתמודדות עם ההתחממות הגלובלית ועוד

סגן שרת הכלכלה, יאיר גולן, הרצה בפני המשתתפים על חלוקת משאבים והמנגנונים המדיניים שקיימים במטרה ליצור שוויון הזדמנויות בחברה הישראלית. עוד השתתפו: שרית הנדקנופף, מנהלת המחלקה לישראל ולהנצחת השואה בישראל ובתפוצות, היזם דן בלטר, חבר מועצת המנהלים ובוגר יוניסטרים, אשר סיפר על הדרך שעשה מנער בעפולה ועד ניהול הסטארט-אפים שייסד ומגורים בעמק הסיליקון, היזם עומר יובל, מייסד ענף החדשנות בחיל האוויר, אשר ריתק את הנוכחים בסיפורו על יציאה מהמסגרת ופריצת גבולות ועל החשיבות של גמישות מחשבתית, ורונה פירו, רכזת הפרויקטים של ההסתדרות הציונית העולמית.

בהמשך האירוע סיירו המשתתפים במוזיאון והשתתפו בסדנה על "הרצל, היזם הציוני הראשון", שבמסגרתה התנסו בני הנוער במכירת כלים הקשורים ליזמות כמו תוכנית עבודה מעשית, חזון ואמונה במוצר, חדשנות וטכנולוגיה.

יפעת בכור, מנכ"לית עמותת יוניסטרים, ציינה, כי "יוניסטרים היא מיקרוקוסמוס של החברה הישראלית, ומעבר למתן ידע וכלים ליזמות, שמנו לנו למטרה להקנות לחניכי יוניסטרים ערכים של אהבת ארץ ישראל ועשייה ישראלית. אין לי ספק שהפעילות של בני הנוער בתוכנית תעשיר אותם, תגביר את היצירתיות ותוביל להכשרת הדור הבא של היזמים בישראל. אני מודה להסתדרות הציונית העולמית על הרצון והמאמץ להוביל לכך שבני הנוער בישראל יקבלו הזדמנות אמיתית להצלחה בחיים".

טובה דורפמן, סגנית יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית, אמרה, כי "הרצל היה היזם הציוני הראשון, ולכן החיבור עם עמותת יוניסטרים היה כל כך טבעי ומתבקש. בני הנוער יקבלו הכשרות, שיחות מוטיבציה ומנטורינג בתוכנית, שתעשיר את עולמם היזמי הרעיוני, והכי חשוב – הציוני. ההסתדרות הציונית העולמית מפעילה מגוון מיזמים בארץ וברחבי העולם במטרה לחבר את הנוער למדינת ישראל ולארץ ישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים