בזכות יישומי למידה מרחוק: טרה סקיי זכתה בפרס על השפעה חברתית

אנשי טרה סקיי ו-VMware. הפירוט המלא של המופיעים בתמונה - למטה.

טרה סקיי זכתה באחרונה בפרס על השפעה חברתית, בזכות יישומים שפתיחה, שאפשרו לסטודנטים רבים ללמוד בתקופת הקורונה.

הפרס – השותפה בעלת ההשפעה החברתית לשנת 2022 לאזור EMEA של VMware – ניתן לחברה על ידי ענקית הווירטואליזציה "בשל המחויבות שלה לחדשנות המקדמת עתיד טוב יותר והנעת ארגונים על פי ערכים של קיימות, שוויון ואמון".

הפתרון של טרה סקיי אפשר למידה מרחוק בתקופת הקורונה באמצעות יכולות קוברנטיס בסביבת ענן היברידית ושימוש בפתרון Tanzu כפלטפורמה. ב-VMware אומרים כי טרה סקיי אפשרה ללקוחותיה להטמיע מאפיינים חדשים במהירות מבלי לעכב את הייצור, לערוך שינויים ביישומים הקיימים ולהשתמש בענן כאשר המשאבים הארגוניים לא היו מספיקים.

"פרסי ההשפעה החברתית השנה מדגישים שארגונים לא פועלים רק על פי תוצאות עסקיות, אך גם מתוך אחריות גלובלית", אמרה פטרה היינרייך לידטק, סגנית נשיא לתחומי השותפים והארגונים המסחריים לאזור EMEA ב-VMware. "השנה האחרונה הביאה איתה אתגרים חדשים ומתמשכים, וטרה סקיי השתמשה בפלטפורמה שלנו על מנת לסייע ללקוחותיה גם בנסיבות לא רגילות. טכנולוגיה היא המרקם המחבר של רבים וטרה סקיי ממנפת את הכלים של VMware לטובת החברה".

אופיר אבקסיס, מנכ"ל טרה סקיי, ציין כי "אנחנו גאים לקבל פרס זה ובמיוחד גאים על העבודה שאנחנו עושים, שהשפיעה על כל כך הרבה סטודנטים ברחבי העולם. זו הפעם החמישית בארבע שנים ש-VMware מכירה בחדשנות שלנו ובערך שלנו עבור לקוחתינו המשותפים. אנחנו מסתכלים קדימה ונמשיך להיות שותפים שלה בארצות הברית, באירופה ובישראל, ולפתח פתרונות טכנולוגיים חשובים ויעילים".

המופיעים בתמונה למעלה, מימין: סומיט דהאוון, נשיא VMware; לב אנדלמן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של טרה סקיי; מיכאל בורשטיין, נשיא טרה סקיי; קריסטינה טנססקו, דירקטור לנושא שותפים בחברה; אופיר אבקסיס, מנכ"ל טרה סקיי; ופטרה הינריך לידטק, סגנית נשיא VMware לתחומי השותפים והארגונים המסחריים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים