רונאלדיניו וחברים מבקרים בפיקסלוט

ילדי פיקסלוט זוכים לכדורגל עם חתימה של רונאלדיניו.

שידור של מיליון שעות כדורגל היו סיבה טובה לחגיגה שערכה פיקסלוט (Pixellot), המספקת פתרונות מבוססי בינה מלאכותית לניתוח והפקת שידורי ספורט, שבה אירחה את מלכי הדריבל למפגש חד-פעמי במשרדיה. נבחרת החלומות רונאלדיניו, פלקאו, שון גרנייה, צ'רלי יקונו, נטליה גיטלה ודניאל שולמן היו רק חלק מהשחקנים שלקחו חלק במפגש הכוכבים. הנבחרת הגיעה לישראל בחול המועד פסח למפגש של ענפי הכדורגל השונים – דריבל, המשלב בין כדורגל, קטרגל, פריסטייל ופוצ'יוולי ונפגשה עם עובדי ועובדות חברת פיקסלוט.

אלון ורבר, מנכ"ל פיקסלוט, אמר, כי "פיקסלוט מציינת שידור של מיליון שעות כדורגל וממשיכה לחזק את החזון לאפשר שידורי ספורט לכולם. בכל יום מתקיימים ברחבי העולם מאות אלפי משחקי ספורט שלא זוכים לשידור ולאיסוף נתונים ואנחנו מניעים את השינוי בשטח ומעניקים יכולת לשדר כל משחק מכל ליגה. פיקסלוט מחוללת מהפיכה בשידור בשילוב פתרונות טכנולוגיים, שמספקים למאמנים כלים להמשיך ולשפר את יכולות הספורטאים הצעירים, לספורטאים את היכולת להמשיך לשחק, וביחד להעניק לקהילות את האפשרות לצפות במשחקים ולהמשיך להיות מעורבים".

אלון ורבר, מנכ"ל פיקסלוט, רונאלדיניו ונבחרת מלכי הדריבל

אלון ורבר, מנכ"ל פיקסלוט, רונאלדיניו ונבחרת מלכי הדריבל צילום: שלומי פרי

פיקסלוט היא חברת הפקות הספורט הגדולה בעולם. בעזרת בינה מלאכותית החברה מפיקה ומשדרת באופן אוטומטי מעל 150 אלף משחקים בחודש, מ-20,000 מגרשים מ- 67 מדינות ברחבי העולם, ללא צוות צילום או הפקה. המערכת של פיקסלוט כוללת גם פלטפורמת שידור OTT ומעניקה חוויית צפייה, הכוללת לוח תוצאות, גרפיקות, פרשנויות ואפשרות לערוך ולשתף קליפים עם משפחה, חברים ואוהדי הקבוצה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים