בינת מצטיינת מחשוב, ובמשרד הרווחה העבודה זורמת

מימין: יובל קרצנר, מנהל הפרויקט, אגף מערכות מידע, משרד הרווחה והביטחון החברתי; רועי בן -נעים, מנהל תחום קשרי כנסת וממשל, משרד הרווחה והביטחון החברתי; ענת רז; אופיר אייזיק, מנכ"ל בינת מערכות תוכנה; מיכל שקורי, סמנכ"לית טכנולוגיות ומוצרים, בינת מערכות תוכנה; עופרה פרנקל, מנמ"רית משרד הרווחה והביטחון החברתי.

פרויקט "קשר חכם" לניהול יעיל של החקיקה במדינת ישראל הינו פרי שיתוף פעולה מוצלח בין משרד הרווחה לבינת מערכות תוכנה. הפרויקט זכה באות הצטיינות ב-2021 ITAwards בקטגוריה של חדשנות במערכות ליבה.

אופיר אייזיק, מנכ"ל בינת מערכות תוכנה: "אני שמח ומברך על הזכייה שמייצגת שיתוף פעולה מאוד מוצלח ושביעות רצון גבוהה, על יצירת חדשנות פורצת דרך, המחברת תהליכית בין הרשות המבצעת לרשות המחוקקת ומסדירה את תהליכי העבודה והחקיקה בין המשרד לוועדות הכנסת. זהו עוד פרויקט מוצלח מבין עשרות פרויקטים פרי פיתוחה של בינת מערכות תוכנה, שבהם אנו מלווים את לקוחותינו ומאפשרים להם להתמודד עם אתגריהם העסקיים המורכבים על ידי הובלת תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית. העבודה בפרויקט זה נעשתה מול לקוח בעל חזון מתקדם, פתיחות מחשבתית ויצירתיות החל מדרג מקבלי ההחלטות ועד לדרג היישום.  אני מבקש לציין ולשבח את צוותי הפרויקט שלנו על פיתוח איכותי תוך עמידה בלוחות הזמנים ובתוצרים לשביעות רצון הלקוח"

גם במשרד הרווחה והביטחון החברתי מרוצים, ולדברי עפרה פרנקל, מנמ"רית המשרד, "שילוב ושיתוף הפעולה בין הגורם המקצועי, תחום קשרי כנסת וממשל, המוביל את הפעילות במשרד, אגף טכנולוגיות דיגיטליות ומידע וחברת בינת מערכות תוכנה הוא שהוליד תוצר איכותי ושימושי המשפר ומשדרג את עבודת המשרד עם הכנסת. המערכת יכולה להפוך בקלות למערכת רוחבית לכלל הממשלה, לסייע ולתמוך בתהליכי המשרדים האחרים בעבודתם עם הכנסת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים