באו לבקר במאורת הנמר: אבנר קצמן, פזגז, ואסף בר ועדי נמרודי, איטרניטי

23/02/2022 10:08
מימין: עדי נמרודי, מנהלת השיווק באיטרניטי, אסף בר, מנכ"ל איטרניטי. פלי הנמר, ואבנר קצמן, סמנכ"ל מערכות המידע בפזגז

"שוק האנרגיה המסורתי עובר שינוי משמעותי, ואנחנו בפזגז נערכים עם הטכנולוגיות הכי מתקדמות על מנת להמשיך להוביל את שוק האנרגיה בבית הלקוח ולספק את פתרונות האנרגיה המתקדמים ביותר", סיפר אבנר קצמן בתחילת פגישתנו. קצמן מונה לפני כשמונה חודשים לסמנכ"ל מערכות המידע של פזגז, והתלוו אליו אסף בר, מנכ"ל איטרניטי מקבוצת אמן, ועדי נמרודי, מנהלת השיווק של איטרניטי.

במהלך העשור האחרון כיהן קצמן כמנהל בכיר בחטיבת מערכות מידע בחברת yes, שבה הוביל, בין השאר, את פיתוח מערכות הדטה והדיגיטל של החברה, ובתפקידו האחרון כמנהל אגף סינרגיה טכנולוגית היה ממובילי הסינרגיה בין פלאפון, yes ובזק בינלאומי.

לדברי קצמן "מהפיכת האנרגיה בארץ ובעולם נמצאת בעיצומה, עם שינויים רבים המתרחשים בענף, כולל סביבה תחרותית מוגברת עם כניסתם של שחקנים חדשים ופתרונות אנרגיה מתחדשת זמינים יותר מבעבר, מה שמוביל אותנו לפתח פלטפורמות חדשות, החל ממעבר לענן כחלק מתפיסה אסטרטגית, וכן השקעה גדולה בתחום הביג דטה והדיגיטל".

במסגרת זו של ההשקעות בפזגז, איטרניטי מקימה עבור החברה מערך דטה חדש, הכולל כלים אנליטיים, שיאפשרו לפזגז לספק פתרונות אנרגיה ושירות ברמה הגבוהה ביותר ללקוחותיה. על כך מספר בר, כי "בשנה האחרונה שבה השוק העסקי התמודד עם מציאות מורכבת של מגיפה עולמית, בנינו אסטרטגיות דטה עבור עשרות גופים ויישמנו אותן בשטח עם פרויקטים חכמים, כדוגמת הפרוייקט בפזגז. מהפיכת האנרגיה בישראל מחייבת שימוש בפתרונות אנליטיקה, המשרתים את האסטרטגיה של החברה ויעדיה העסקיים. בזכות הטכנולוגיות אלה, הכוללות דשבורדים ברמה ויזואלית גבוהה ויכולות ניתוח נתונים גבוהות, שיאפשרו לייעל את שרשרת האספקה ולשפר את השירות ללקוח, פזגז הופכת לחברה הרבה יותר חכמה, מה שיחזק עוד יותר את המובילות שלה בשוק האנרגיה המקומי".

מימין: עדי נמרודי, מנהלת השיווק באיטרניטי, אסף בר, מנכ"ל איטרניטי. פלי הנמר, ואבנר קצמן, סמנכ"ל מערכות המידע בפזגז

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים