ניצן הורוביץ והבינה המלאכותית תוצרת ישראל "כיכבו" בדובאי

שר הבריאות, ניצן הורוביץ, משתתף וירטואלית בפורום בדובאי.

דיילי ציפי התאהבה כבר מזמן בדובאי. טוב, מזמן זה דבר יחסי – הסכם השלום בינינו לאיחוד האמירויות הוא בן לא הרבה יותר משנה. היא גם די סבלה בקור המקפיא שהיה בארץ בימים האחרונים, והעדיפה את החורף החמים יותר במדבר. לכן, ציפי שמחה להיענות להזמנה להצטרף למשלחת הישראלית שהשתתפה בפורום הבינה המלאכותית והסייבר בתחום הרפואה, שהתקיים במסגרת תערוכת ה-Expo 2020, שמתקיימת בעיר. היא שמחה לראות שם נוכחות מכובדת של מומחים ישראליים.

במידה לא מבוטלת, ניתן לומר שהמומחים מהארץ הובילו את המפגש. כך, למשל, המנחה שלו היה ישראלי – ד"ר אילן ששון, מייסד שותף ומנכ"ל DSG (ר"ת Data Science Group). ד"ר שושן, מומחה לבינה מלאכותית ומרצה באוניברסיטת תל אביב, אירח במפגש, בין היתר, את שר הבריאות, ניצן הורוביץ, שהשתתף בו וירטואלית. כמו כן, הוא הנחה שני פאנלים שעסקו בשיתופי פעולה בינלאומיים ובבניית אקו-סיסטם לטובת קידום הרפואה בעולם.

ד"ר אילן ששון מאוניברסיטת תל אביב (משמאל) מנחה את פאנל שיתופי פעולה בינלאומיים בפורום בדובאי. עוד משתתף בפורום: פרופ' יצחק בן ישראל (מימין) - אף הוא מאוניברסיטת תל אביב.

ד"ר אילן ששון מאוניברסיטת תל אביב (משמאל) מנחה את פאנל שיתופי פעולה בינלאומיים בפורום בדובאי. עוד משתתף בפורום: פרופ' יצחק בן ישראל (מימין) – אף הוא מאוניברסיטת תל אביב. צילום: יח"צ

ככלל, בפאנלים שנערכו במסגרת מפגש הפורום השתתפו שלושה מומחים בכירים נוספים מישראל, גם הם מאוניברסיטת תל אביב: פרופ' יצחק בן ישראל, ראש סדנת יובל נאמן למדע, טכנולוגיה וביטחון, ראש מרכז הסייבר באוניברסיטה ויו"ר סוכנות החלל הישראלית; פרופ' אהוד גזית, מנהל מייסד של המרכז לגילוי תרופות במחלקה למיקרוביולוגיה מולקולרית וביוטכנולוגיה, ויו"ר המחלקה לביוטכנולוגיה ומחלות נוירודגנרטיביות; ופרופ' יעל חנין ממכון המחקר לננו-מדע וננו-טכנולוגיה, פרופ' להנדסת חשמל, מייסדת X-trodes וסגנית נשיא בננו-רטינה.

ציפי התעמקה, התרשמה מהדיונים וחזרה עם ציפייה אופטימית לשיתופי פעולה עתידיים מעניינים בין גופים ישראליים ואחרים, לטובת קידום הבינה המלאכותית והסייבר לעולם הרפואה.

 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים