AllstarsIT הישראלית נבחרה למעסיק השנה בענף ההיי-טק באוקראינה

סולומון עמר, מייסד ומנכ"ל AllstarsIT.

AllstarsIT הוכתרה כמקום העבודה הטוב ביותר באוקראינה בשנת 2021 על ידי DOU – פלטפורמה התומכת ומקדמת פיתוח מקצועי בענף התוכנה באוקראינה, המהווה כיום את המרכז הגדול ביותר למהנדסי תוכנה באוקראינה, ומתגאה ביותר מ-400,000 חברים הפעילים בקהילה. מדי שנה, DOU עורך סקר בקרב צוותי חברות כדי לדרג את המעסיקים בענף במדינה על סמך חמישה היבטים של מקום העבודה: תגמול, תנאי עבודה, פרויקט, קריירה ונאמנות.

AllstarsIT היא ספקית גלובלית לשירותי מו"פ, תמיכה טכנית וגיוס טאלנטים בתחום התוכנה. החברה מתמחה בהקמת מרכזי פיתוח תוכנה ומרכזי תמיכה טכנית עבור לקוחות במגוון תעשיות ומשרתת בעיקר לקוחות מרכזיים בסצינה הטכנולוגית הישראלית והעולמית – מובילות שוק מקומי, את מרבית חברות היוניקורן המוכרות בישראל וחברות רבות הנסחרות בנאסד"ק. CAP הלקוחות של החברה בנאסד"ק בלבד הוא מעל 520 מיליארד דולר במצטבר.

AllstarsIT ואחזקותיה הבינלאומיות

החברה, שהוקמה על ידי סולומון עמר בישראל בשנת 2004, גדלה בהתמדה והתרחבה הרבה מעבר לגבולות ארץ הולדתה ישראל. הנהלת החברה ממוקמת כעת בקייב שבאוקראינה, ומונה כ-1,000 עובדים באוקראינה ועוד מאות רבות ברחבי מזרח אירופה. החברה מאכלסת שלוש קומות במרכז העסקים "גוליבר", מרכז חדשני בדירוג הגבוה ביותר הניתן למרכזי עסקים A+, והמצוי בלב ליבה הפועם של קייב.

משרדי AllstarsIT בקייב.

משרדי AllstarsIT בקייב. צילום: יח"צ

AllstarsIT ביססה היטב את הנוכחות והאמון שלה באוקראינה עם פתיחת שטחי משרדים מרווחים נוספים בעלי שתי קומות מלאות במרכז העיר לבוב, ואתר משרדים מרווח נוסף בעיר חרקוב. התרחבות החברה לא מסתיימת בכך. במהלך השנים פתחה החברה אתרים נוספים בפולין, רומניה, בולגריה ובלארוס, ובכך למעשה היא מהווה את החברה הישראלית הגדולה כיום במזרח אירופה והיחידה בענף ההיי-טק בישראל המכסה את כל אזור ה-CEE.

עמר חושף כי בשנה החולפת מספר מלקוחות החברה הנסחרים בנאסד"ק בניו-יורק מובילים עולמיים בתחומם, ביקשו להרחיב את שיתוף הפעולה בתחום המו"פ ולבנות עם AllstarsIT מרכזי תמיכה טכניים בשיטת "עקוב אחרי השמש" 24/7. על מנת להשיג זאת שורשרו מרכזי התמיכה הקיימים של החברה במזרח אירופה עם מרכז תמיכה מתקדם וייחודי אשר הוקם בבוגוטה, תחת AllstarsIT-Colombia, המהווה מרכז חדש של פעילות החברה ב-LATAM.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Isabelle Goldstein

    גאוה גדולה למדינה כולה ולמשפחה שלומי ! שאפו!

אירועים קרובים