בנות ובני נוער חניכי עמותת יוניסטרים מציגים מיזמים חדשניים

רוני צארום, יו"ר ומייסד עמותת יוניסטרים.

בנות ובני נוער מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית בישראל, חניכי עמותת יוניסטרים, הציגו במהלך השבוע האחרון מיזמים חדשניים בפני עשרות אנשי עסקים בכירים מישראל, במסגרת שתי ועדות השקעה בראשות יו"ר ומייסד העמותה, רוני צארום, והמנכ"לית, יפעת בכור.

הקבוצות שידורגו על ידי השופטים כמצטיינות יזכו בפרסים בשווי אלפי שקלים וכן בסיוע של מנטורים להמשך הליך פיתוח המיזם שלהם.

בין הסטארטאפים החדשניים שהציגו בני הנוער: חניכי העמותה ממרכז עמל יוניסטרים חדרה הציגו אפליקציית שיתוף ידע בין דורי, שמטרתה להעניק משמעות לבני הגיל השלישי באמצעות שיח בינם לבין בני נוער; בני נוער ממרכז תל אביב-יפו USAID הציגו אפליקציה שמטרתה לפתח ולדרבן כושר, לנגן בגיטרה, להשתפר באנגלית, או ללמוד לתכנת אפליקציות; בני נוער מרהט הציגו טאבלט עם ספרי לימוד, המהווה תיק דיגיטלי שמאפשר להורים לקנות את הספרים באופן דיגיטלי; חניכים ממרכז יוניסטרים בויאר בירושלים הציגו משקפי VR, שמסייעים לבני נוער עם ליקויי למידה להתרכז, ועוד.

יפעת בכור, מנכ"לית עמותת יוניסטרים: "אחד הכלים המשמעותיים ביותר שאנו מעניקים לבני הנוער, הוא הקשר הבלתי אמצעי עם אנשי העסקים הבכירים ביותר במשק הישראלי. האפשרות שניתנת לחניכים להציג את המיזמים שלהם ולשוחח ישירות עם מנכ"לי החברות המובילות בישראל ולקבל מהם עצות היא מעוררת השראה עבורם ומעלה לאין שיעור את ביטחונם העצמי ואת ההבנה שהם יכולים להגשים את כל שאיפותיהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים