נוף הגליל: מרכז חדש מעסיק בעלי מוגבלות שכלית בעבודות דפוס

המרכז, שמעסיק שבעה עובדים, מספק לעיריית נוף הגליל ולגופים נוספים עבודות דפוס עם תרומה לקהילה ● קבוצת מפעיל זכתה במכרז להפעלת המקום

עובדים במכון העתקות הדפוס בנוף הגליל.

עיריית נוף הגליל השיקה באחרונה מכון להעתקות דפוס, שבו מועסקים צעירים עם מוגבלות שכלית. המקום, שנקרא מכון העתקות נופארק, שוכן בלב הפארק העירוני בנוף הגליל, המתוחזק אף הוא על ידי בעלי מוגבלויות. המכון מעסיק שבעה עובדים, בסביבת עבודה מכילה, תומכת ונעימה.

החברה שזכתה במכרז של העירייה להפעלת המקום היא קבוצת מפעיל, שמספקת לו מערכות דפוס מתקדמות: מכונות דפוס בפורמט רחב להפקת תוכניות, מכונות דפוס דיגיטלי, פלוטר לטקס להדפסת שמשוניות ומדבקות, סורק בפורמט רחב, ציוד גימור, קיפול, גיליוטינות וציוד לחיתוך צורני, ודפוס סובלימציה להדפסה על חולצות, ספלים, כובעים ומתנות. מפעיל אף סייעה בהכשרת העובדים ומספקת למכון ההעתקות תמיכה טכנית שוטפת.

עבודה איכותית ותרומה לקהילה. מכון העתקות ההעתקות נופארק בנוף הגליל.

עבודה איכותית ותרומה לקהילה. מכון העתקות ההעתקות נופארק בנוף הגליל. צילום: דימה ריינס

מכון ההעתקות נופארק, בניהולו של דימה ריינס, משרת את עיריית נוף הגליל ומנהלת העיר, וכבר זוכה לעניין רב בקרב חברות ובעלי עסקים בעיר ובסביבתה, שמעוניינים במוצרי דפוס עם ערך מוסף של תרומה לקהילה. במכון יודעים לספר שמאז הקמתו זורמות אליו הזמנות רבות להדפסת חוברות, עלונים, כרטיסי ביקור, שלטי חוצות, כרזות, שמשוניות, תוכניות ועוד.

"מכון ההעתקות בנוף הגליל, שאותו ליווינו משלב האפיון וההקמה, הוא מודל ייחודי, שראוי להעתקה לערים ולישובים נוספים ברחבי הארץ, ולשמחתנו, אנחנו מזהים התעניינות בכך מרשויות מוניציפליות רבות. נשמח לשתף את הידע שצברנו בפרויקט ייחודי זה וללוות כל רשות מקומית בהקמת מכון העתקות ובית דפוס במודל דומה, המשלב בעלי צרכים מיוחדים במעגלי התעסוקה", אמר אלון הרפז, מנהל תחום פורמט רחב בקבוצת מפעיל.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים