סלברייט: שלושה ימים של חגיגות קיקאוף

מימין: אלון קלומק, מנהל הפעילות העסקית של סלברייט, ושי לי שינדלר

כן אומיקרון, לא אומיקרון…. חברת סלברייט (Cellebrite) הישראלית לא ויתרה על אירוע ה- Kick Off Sales השנתי שלה, שהתקיים וירטואלית, תחת הכותרת Expect The Unexpected – צפו לבלתי צפוי.

מאחורי השם הנבחר עומדות התקוות שהיו השנה לקיים אירוע פיזי, וסופסוף להפגיש את כל צוותי המכירות מכל העולם ביחד, במטרה להציג תוכניות לשנה הבאה וגם להוקיר את העובדים, שפעילותם מסייעת לגופי אכיפת החוק ברחבי העולם לפענח פשעים ולתפוס את מי שמסכנים את ביטחון הציבור.

לאחר שהגל החמישי טרף את כל הקלפים, והאירוע הוזז מאירופה לירושלים, ומשם לארה"ב, הוא התקיים לבסוף במתכונת וירטואלית ושודר מישראל לעובדי סלברייט בישראל ובעולם במשך שלושה ימים רצופים.

את החלק ה"בלתי צפוי" של האירוע, בהתאם לקונספט הנבחר, הובילו מופע של המנטליסט ערן בידרמן, ומופע של יוצר וידיאו שמשתמש בסרטיו באשליות אופטיות ותעתועים כדי להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי.

מספר עובדים ישראלים מבין המצטיינים הוזמנו במיוחד לאולפן, שם צולם טקס קבלת הפרסים בהנחיית שי-לי שינדלר, לצד אלון קלומק, מנהל הפעילות העסקית (CBO) של סלברייט.

מנכ"ל סלברייט, יוסי כרמיל, סיכם את 2021, שהייתה שנה מיוחדת במינה לסלברייט, עם הפיכתה לחברה ציבורית בנאסד"ק ב-1 בספטמבר האחרון, והצורך ההולך וגובר בשירותיה  ברחבי העולם. "ככל שהעולם נעשה דיגיטלי יותר, הפתרונות של סלברייט מעורבים בפענוח יותר ויותר מקרי פשע, ומסייעים ללקוחותיה, גורמי אכיפת החוק, לשמור על ביטחון הציבור, להציל חיים ולהגן עליהם", אמר כרמיל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים