פרס שותף מצטיין של HCL לשנת 2021 לאינטגריטי תוכנה

עובדי צוות HCL ועובדי צוות HCL באינטגריטי תוכנה.

אינטגריטי תוכנה מבית מטריקס זכתה בפרס שותף השנה לאזור EMEA של HCL לשנת 2021 עבור פתרון BigFix. הפרס הוענק לחברה בעקבות פעילותה הענפה במהלך השנה, אשר כללה גידול משמעותי בנפח הפעילות ועבודה עם יותר מ-100 לקוחות אנטרפרייז בישראל. פתרון BigFix מספק נראות ובקרה בזמן אמת על כל יחידות הקצה והשרתים באמצעות קונסול אחד.

אלווארו דיאז אקוויר, מנהל לקוחות ב-HCL, ציין, כי "אינטגריטי היא השותף המוביל באזור ומהווה האינטגרטור למרבית הלקוחות של טכנולוגיות BigFix בישראל. שנת 2021 הייתה מצוינת מבחינת HCL ובמיוחד למוצרי BigFix, ולא היינו יכולים להשיג את רמת ההצלחה הזו ללא תמיכה של קהילת השותפים המעולה שלנו, וביניהם אינטגריטי שהצטיינה במיוחד. אנו אסירי תודה לצוות אינטגריטי על מסירותם ותרומתם במתן פתרונות בתחום ה Life Cycle Management וה-Compliance לתחנות קצה ושרתים בארגון".

אנה יפרח, סמנכ"לית מכירות באינטגריטי: ״אנחנו מקבלים את הפרס הזה עם הרבה כבוד ואחריות. השקענו רבות על מנת להיות החברה המקצועית ביותר בתחום, ומבחינתנו המדד הטוב ביותר הם כ-100 לקוחות מאוד מרוצים מכל מגזרי המשק. המוצר BigFix הוא אחד המוצרים הראשונים שנכנסו לפורטפוליו שלנו ומהווה מנוע צמיחה לאורך השנים האחרונות. בשנה האחרונה גיבשנו את קהיליית מומחי BigFix בישראל, וכיום אנחנו מנהלים פורום של כ-150 מומחים מכל מגזרי המשק. על מנת לתמוך בלקוחות בישראל הכפלנו את הצוות הטכני בחברה ואנו מעריכים שנגייס מומחים נוספים בשנת 2022".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים