לרגל יום ההולדת ה-20: מטריקס הזמינה להקרנה של "מטריקס"

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס.

חברת מטריקס מציינת השנה את יום הולדתה ה-20, וכשבטיימינג מושלם יוצא לאקרנים גם הסרט הרביעי בסדרת סרטי מטריקס – "מטריקס: התחייה". בחברה לא יכלו להתעלם מהסימן, ופעלו במרץ להבטיח הקרנות בכורה עולמיות לאלפי עובדיה, לקוחותיה וכן לאורחים מקהילת ההיי-טק, שצפו בסרט בשבוע שעבר (ג') – יום אחד לפני יציאתו לאקרנים בארה"ב באופן רשמי, וכיומיים לפני יציאתו כאן בישראל. באופן סימבולי, באותו תאריך הונפקה החברה לפני 20 שנה בדיוק.

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, שפתח את סדרת ההקרנות החגיגית, אמר: "מאוד מרגש אותי לעמוד כאן ביום הזה. היום לפני 20 שנה החברה הונפקה לראשונה בבורסה לניירות ערך בתל אביב. עשינו דרך ארוכה מאז, והשנה האחרונה הייתה מהמוצלחות בתולדות מטריקס. התחלנו עם 300 עובדים ועובדות, והיום אנחנו 11,000. כפי שבסצנת הפתיחה של הסרט הראשון, ניאו הלך בעקבות הארנב הלבן וגילה עולם חדש, כך גם אנחנו לאורך שנות פעילותינו, קפצנו שוב ושוב לתוך מחילת הארנב, מה שסייע לנו להמציא את עצמנו מחדש ולהישאר בחזית הטכנולוגית והעסקית, כמובילי השוק בישראל והראשונים לזהות את המגמות והטכנולוגיות הבאות. כיום מטריקס נמצאת בכל מקום ומהווה פקטור בכל התחומים בתעשייה".

הארנב הלבן של אליס שהפך לפרזנטור הרשמי של החברה

במהלך תקופת הקורונה, הפך הארנב הלבן מספרי "אליס בארץ הפלאות", המככב גם בסרטי מטריקס, לפרזנטור הרשמי של מטריקס. לדברי שירה רז מייזנר, סמנכ"לית השיווק של החברה: "התקופה הזאת גילתה לכולנו דבר או שניים על גמישות מחשבתית ועל יצירתיות, וספר הילדים-מבוגרים הנפלא "אליס בארץ הפלאות" מגלם בתוכו את הערכים האלה, שמהווים גם ערכי יסוד של מטריקס. יותר מכל, הרגשנו את חשיבות הערכים האלה בתקופה האחרונה, ולכן גם הפכנו את הארנב הלבן לפרזנטור הרשמי של החברה". 

האירוע נפתח במופע המשלב אפקטים ואנימציה, כאשר גוטמן, שרגע לפני כן עוד נאם בפני הקהל, נשאב יחד עם אליס אל סרט על ארץ פלאות טכנולוגית, ושניהם הולכים בעקבות הארנב הלבן. במהלך הסרט, גוטמן מספר את סיפורה המרתק של מטריקס, וכיצד החברה לקחה חלק בהתפתחות הטכנולוגית במגזרים שונים במשק ובשינוי חיי היומיום של אזרחי ישראל.

בחלל אחר, הולוגרמה בדמות הארנב הלבן הזמינה את עובדי ואורחי מטריקס ללכת בעקבותיה אל אירוע קבלת פנים, בו נהנו המשתתפים מקוקטיילים צבעוניים, אוכל בשפע, עמדות צילום, מופעי הולוגרמה, רובוט שאוהב לפטפט, ועוד.

ההקרנות התפרסו על פני שמונה אירועים מרכזיים – ללקוחות מטריקס, לקהילת ההיי-טק, לעובדי מטריקס לשעבר ומספר הקרנות לעובדי החברה, שהתקיימו בסינמה סיטי גלילות, ירושלים, חדרה ובאר שבע.

יום למחרת, וטרם היציאה הרשמית לאקרנים בישראל, החברה קיימה גם אירוע הקרנה מיוחד עבור חיילים בודדים ובני/בנות זוגם.

חגיגות עשרים השנה של מטריקס נערכות תחת הקונספט "Matrix First#", מתוך כוונה לבטא את האופי פורץ הדרך של החברה – מחברות טכנולוגית המידע המובילות בישראל כבר 16 שנה ברציפות – ששינתה, להגדרתה, את פני התעסוקה בישראל, באמצעות הכשרה למקצועות הטכנולוגיה של נשים חרדיות ובני ובנות מיעוטים, ויש לה תפקיד מרכזי באימוץ טכנולוגיות חדשניות במגזרים רבים במשק ישראלי.

דיילי ציפי צפתה בסרט, נצפתה וחזרה עם תמונות

אחד האולמות בהם נערכה הקרנת הבכורה לסרט "מטריקס: התחייה".

אחד האולמות בהם נערכה הקרנת הבכורה לסרט "מטריקס: התחייה". צילום: ניב קנטור

הולוגרמת הארנב הלבן של מטריקס.

הולוגרמת הארנב הלבן של מטריקס. צילום: ניב קנטור

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אחד העם 4

    למטריקס יש 0% נציגות (במובן של עובדים או קניית רישוי) בסטרטאפים וחברות שהן לא מגזר ציבורי / הסתדרותי. בדיוק כמו שבהייטק אמיתי יש אפס דריסת רגל להסתדרות. תסיקו מזה את המסקנה המתבקשת.

    1. מטריקסאי

      קשקוש. צא ולמד קצת על מטריקס ותחכים.25 אחוז מעסקי החברה הם בעולם ההיטק... במוצרים, שירותים ואפילו במניות של חברות הזנק...

אירועים קרובים