הצלת חיים: בסיילספורס עברו קורס עזרה ראשונה של איחוד הצלה

הקורס בן שלושת הימים - שבו השתתפו כ-100 עובדי סיילספורס ישראל מכל רחבי הארץ - נועד כדי לספק להם יכולת להעניק טיפול ראשוני וזריז לכל אדם שיזדקק לכך

עובדי סיילספורס בקורס של איחוד הצלה.

כחלק ממערך האחריות החברתית של החברה, קיימה סיילספורס ישראל – חברה עולמית המתמחה בטכנולוגיית ענן ושירותי CRM – בשיתוף פעולה עם ארגון איחוד הצלה, במשך שלושה ימים קורס עזרה ראשונה מיוחד.

בקורס השתתפו כ-100 עובדים ממרכזי הפיתוח של החברה הממוקמים בתל אביב, פתח תקווה ונצרת. במפגש בן ארבע שעות, עובדי החברה למדו לבצע החייאה ולתת עזרה ראשונה, על מנת להעניק טיפול ראשוני וזריז לכל אדם שיזדקק לו.

עובדי סיילספורס מתרגלים החייאה בקורס של איחוד הצלה.

עובדי סיילספורס מתרגלים החייאה בקורס של איחוד הצלה. צילום: סיילספורס

המודל ההתנדבותי של סיילספורס

כמו כן, חברת סיילספורס – הדוגלת לדבריה בנתינה וחיזוק הקהילות בהן היא פועלת – תרמה 10 אלף דולר לאיחוד הצלה דרך ארגון ה-Volunteerforce שלה, האחראי על ארגון וייזום של פעילויות התנדבותיות לעובדי החברה,לטובת רכישה של ציוד להדרכות.

סיילספורס בנתה מודל התנדבותי, במסגרתו היא מאפשרת לעובדיה שלה להקדיש למטרה החשובה 56 שעות התנדבות בשנה, על חשבון שעות העבודה, ואף פיתחה את מודל ה-1:1:1 הייחודי, במסגרתו 1% מהכנסותיה, 1% מזמן העבודה ו-1% מהטכנולוגיה שלה נתרמים לעמותות וארגונים ללא מטרות רווח.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שגב לואיס

    מאמר חשוב בנושא עזרה ראשונה ניתן לקרוא כאן: https://rotter.net/articles/articles.php?id=1220

אירועים קרובים