VMware פתחה את המסחר בנאסד"ק – בפעם הראשונה כחברה עצמאית

ראגו ראגורהם, מנכ"ל VMware, מייקל דל וצוות ההנהלה הבכירה של החברה העולמית באירוע הלחיצה על הכפתור בנסדא"ק.

דיילי ציפי לא אוהבת להגזים. הדברים הבאים יכולים להיתפס כהגזמה בעיני כמה מכם.ן, אבל הם ממש לא: אתמול (ג') רשמה VMware ציון דרך כשבכירי החברה לחצו על כפתור פתיחת המסחר בבורסת נסדא"ק בניו-יורק. חברי הדירקטוריון, המנהלים ועובדי החברה ברחבי העולם צפו באירוע בזמן אמת.

"זהו רגע חשוב עבור החברה והצוות שלנו", אמר מנכ"ל VMware, ראגו ראגורהם, רגע לפני שלחץ על הכפתור. "יש לנו מורשת חזקה של חדשנות וההזדמנויות הצפויות לנו בשוק ימשיכו להניע אותנו קדימה. לא היינו כאן היום ללא התשוקה, המחויבות ושיתוף הפעולה של הצוות שלנו".

VMware היא חברה ציבורית, שנסחרת מאז 2017. היא נמצאת בימים אלה בחלק השלישי במסע שלה: בחלק הראשון היא הייתה חלוצה בתחום הווירטואליזציה, בשני היא התמקדה בווירטואליזציה של הדטה סנטר ובענן הציבורי, וכיום היא חברת ענן שיש לה שותפויות עם כל ספקי הקלאוד והתשתית המובילים.

"הענן ההיברידי יהיה המודל העסקי הדיגיטלי ב-20 השנים הבאות, ובעולם הדינמי שלנו, החדשנות נעה בקצב חסר תקדים", אמר ראגורהם. "VMware היא חברת הענן היחידה ששותפה עם כל ספקי הענן ומובילי התשתית העיקריים. אנחנו ממוקמים בעמדה נכונה פיננסית כדי להאיץ את האסטרטגיה שלנו ולהמשיך להניע חדשנות בשנים הבאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים