זברה ו-F5 השיקו את Force5 באירוע אנרגטי ונוצץ במתחם התחנה בת"א

ארן אראל, מנהל הפעילות של F5 בישראל, יוון וקפריסין, על הבמה.

זברה ו-F5 הזמינו את השותפות שלהן לאירוע אנרגטי ונוצץ במתחם התחנה בתל אביב, לרגל השקת הפעילות המשותפת, Force5. באירוע, בהפקת ADVENTOURS, נכחו כ-150 איש – מנהלי מכירות, מהנדסים, אנשי טכנולוגיה ומובילי צוותים מקרב שותפות החברות, אשר הגיעו לשמוע על החידושים והשירותים המתקדמים של הפעילות המשותפת, שיקדמו מכירות ורווחיות.

ציפי, שהוזמנה לאירוע, נהנתה מקוקטייל קבלת הפנים העשיר ומהמינגלינג המוצלח עם כל המי ומי בעולמות F5, התפנתה כדי להקשיב לדוברים הראשיים באירוע, אלי וודינסקי, מנכ"ל זברה טכנולוגיות; יפתח פריזדה, מנהל פעילות Force5 בזברה; ארן אראל, מנהל הפעילות של F5 בישראל, יוון וקפריסין; מוטי בן שושן, מנהל השותפים של F5 בישראל יוון וקפריסין; ואור יעקב, מנהל בכיר להנדסת פתרונות ב-F5 באזור דרום EMEA.

אלי וודינסקי, מנכ"ל זברה טכנולוגיות אמר כי: "ההפצה המסורתית מתה, וכעת זהו תורו של הדור החדש. אנחנו מבצעים התאמות לשינויים הברורים בעולם העבודה והעסקים החדש, הדורש גמישות, זמינות ותמיכה בעבודה היברידית, על מנת להגדיל רווחים ולספק ללקוחות ערך. החזון והערכים המוספים שאנחנו רוצים לספק ללקוחות ולשותפים שלנו מתחברים בצורה ישירה עם החזון של חברת F5 הגלובלית, ברמת ההדרכה, במגוון השירותים ובפלטפורמה טכנולוגית מתקדמת לשירות השותפים".

ארן אראל, מנהל הפעילות של F5 בישראל, יוון וקפריסין אמר כי: "F5 בישראל הכפילה את הפעילות שלה בשנתיים האחרונות, עם שינוי משמעותי בתמהיל הפתרונות, כאשר כ-75% מהפעילות שלנו מתמקדת בפתרונות מבוססי תוכנה. החזון החדשני של Force5 – המתגשם בזכות תמהיל ייחודי של שירותי מומחה, MSP, מרכז הדרכה רשמי של F5 בישראל בעברית, תמיכה טכנית ושיתוף פעולה הדוק עם ספקיות הענן – יאפשר לשותפים לספק שירות טוב יותר ולייצר ערך רב ללקוחותיהם".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות

מימין לשמאל: אלי וודינסקי, מנכ"ל זברה טכנולוגיות, וציון צבי, מנכ"ל טראסטנט.

מימין לשמאל: אלי וודינסקי, מנכ"ל זברה טכנולוגיות, וציון צבי, מנכ"ל טראסטנט. צילום: תומר פולטין

מימין לשמאל: יפתח פריזדה, מנהל פעילות Force5 בזברה, ומוטי בן שושן, מנהל השותפים של F5 בישראל יוון וקפריסין.

מימין לשמאל: יפתח פריזדה, מנהל פעילות Force5 בזברה, ומוטי בן שושן, מנהל השותפים של F5 בישראל יוון וקפריסין. צילום: תומר פולטין

מימין לשמאל: אור יעקב, מנהל בכיר להנדסת פתרונות ב-F5 באזור דרום EMEA, ודייגו שייקביץ, סמנכ"ל שיווק ומכירות בספיידר פתרונות.

מימין לשמאל: אור יעקב, מנהל בכיר להנדסת פתרונות ב-F5 באזור דרום EMEA, ודייגו שייקביץ, סמנכ"ל שיווק ומכירות בספיידר פתרונות. צילום: תומר פולטין

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים