הנשים של סולוטו במפגש עם קהילת הפייסבוק "נשים בהיי-טק"

פאנל-נשים-בהיי-טק. מימין: שירה גרשוני, מובילת מחלקת מוצר HOME בסולוטו; רויטל טאוב, מנהלת פרוגרם בחברת פיוניר; מירב אורן, מנכ"לית סולוטו; ורותם הבר, מנהלת הנדסה בסולוטו.

חברת סולוטו אירחה ביום ג' האחרון אירוע מיט-אפ בשיתוף עם קהילת הפייסבוק "נשים בהיי-טק", המונה מעל ל-15 אלף נשים.

למפגש, שנועד לסייע לנשים בהיי-טק לפלס את דרכן ולקפוץ מדרגה בקריירה, הגיעו מעל ל-80 נשים שחברות בקהילה ועובדות במגוון רחב של חברות היי-טק ישראליות ובינלאומיות הפועלות בישראל, ובהן אמזון, אינטל, פיוניר, סימילרווב ועוד.

האירוע, שנערך במשרדי סולוטו בשדרות רוטשילד, כלל פאנל של נשות סולוטו שעסק בנושאי קריירה, שלאחריו נערכו מספר סדנאות שהעבירו הנשים של סולוטו. בסדנאות דנו המשתתפות בשאלות הבוערות שמעניינות כיום נשים שרוצות להתקדם בקריירה בהיי-טק. האירוע כלל, כמובן, מפגשי נטוורקינג, כמו שרק נשים יודעות לעשות, תוך שהן נהנות מכיבוד קל, שתיה והרבה פאן.

"שואבות כוח, ידע והשראה אחת מהשנייה בקבוצה"

את האירוע פתחה מיטל ברקוביץ', מייסדת קהילת "נשים בהייטק", אמרה: "הקמנו את הקבוצה הזו בשבילנו – הנשים שעובדות בהיי-טק, על מנת לעזור, להתייעץ ולהרים אחת לשנייה. מאות נשים שיתפו אותנו שבעקבות הכוח והידע שקיבלו בקבוצה הן מעיזות לנהל מו"מ על שכר ולשדרג אותו, ויש מישהי שהצליחה להגדיל את השכר שלה פי שלושה, או נשים שהעזו לעבור בין מקומות עבודה ולשדרג את התפקיד שלהן – אנחנו שואבות כוח, ידע והשראה אחת מהשנייה בקבוצה וזה הסוד שלנו. Just say yes ותצליחו".

40% נשים בהנהלה הבכירה של סולוטו

את פאנל נשות סולוטו פתחה מירב אורן, מנכ"לית סולוטו, מרכז הפיתוח הישראלי של חברת ה-Tech-Care האמריקנית אשוריון: "סולוטו גאה בצוות החזק והמגוון שלה; ההון האנושי של החברה הוא שמייחד אותנו ממקומות אחרים. אנחנו מתגאים בכך שכלל העובדים אצלנו נמדדים אך ורק לפי יכולותיהם וגאים לשמש דוגמה בנושא עם 40% נשים בהנהלה הבכירה של החברה. אני מכירה בכך שיש לנו עוד דרך ארוכה לקראת שוויון מלא בתעשייה, אך מאחלת לכולנו ששיקול המגדר יצא מסט השיקולים ומהשיח שעל סדר היום. מה שקורה בסולוטו הוא נדיר מדי עדיין, ואנחנו צריכות לפעול כדי שיותר נשים יישתלבו ויהיו מעורות בעוד מקומות בהיי-טק. חשוב לי לציין שסולוטו כל הזמן מחפשת אנשים מוכשרים בתחומם ואני מזמינה כל אחד ואחת מכם להיכנס לאתר שלנו ולהסתכל על המשרות הפתוחות".

עם אורן השתתפו בפאנל נשות סולוטו גם שירה גרשוני, מובילת מחלקת מוצר HOME, ורותם הבר, מנהלת הנדסה בחברה, אשר סיפרו איך הגיעו לתפקיד הבכיר בסולוטו ומה הן ממליצות לנשים בהיי-טק לעשות על מנת להתקדם בקריירה.

בהמשך נשאלו משתתפות הפאנל מהו ה-Super Power שלהן? מירב ענתה שכוח העל שלה הוא תקשורת בגובה העיניים, שירה ענתה שהאנרגיה הגבוהה בה היא עושה כל דבר הוא כוח העל שלה, ורותם ענתה שהיכולת ללמוד ולהתאים עצמה לצרכים בכל תפקיד ובכל יום זה הכוח שלה. רויטל טאוב, מנהלת פרוגרם בחברת פיוניר שהנחתה את הפאנל, הוסיפה שמעבר לכל ההגדרות הניהוליות והמקצועיות שלה, כוח העל האמיתי שלה הוא שהיא Problem Manager.   

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה והעצמה נשית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים